
Tenisová legenda Rafael Nadal dnes představila limitovanou edici tenisového bagu, jenž vznikl ve spolupráci s dlouhodobými partnery Kia a Babolat s využitím ústředního motivu založeného na kreativních návrzích dětí.
Tenisový bag, jehož výroba je omezena na pouhých 100 kusů, vyobrazuje Nadala a jeho inspirující cestu na tenisovém kurtu i mimo něj ve stylistickém pojetí dětí z Nadace Rafaela Nadala. Zobrazením dětských výtvarných děl na téma pohybu chce Kia poukázat na étos značky – „Movement that inspires“ – a také na Nadalovy výkony, díky nimž se tento sportovec zařadil mezi největší tenisty všech dob.
„Je skvělé, že dva z mých sponzorů, kteří mne podporovali již od počátku mé sportovní kariéry, dokázali spojit síly a vytvořit tento nádherný bag,“ uvedl Nadal na adresu značek Kia a Babolat. „Nadace je důležitou součástí mého života a je úžasné, že v návrhu sehrály tak důležitou roli právě děti. S radostí jsem si vyslechl, že děti kreslení tak bavilo a měly radost z možnosti promítnout na tento bag své návrhy.“
Ručně vyrobené bagy z eko-kůže budou distribuovány po celém světě Nadalovým fanouškům a přátelům, jakožto i studentům působícím v nadaci a Akademii Rafaela Nadala; jedna taška bude též k dispozici v celosvětové aukci s cílem získat prostředky na podporu nadačních aktivit.
Společnosti Kia a Babolat podporují Rafaela Nadala již přes 15 let.
Oba subjekty poprvé začaly spolupracovat v rámci Australian Open 2021 prostřednictvím bagu s logem Kia, který španělská tenisová legenda nosila po celou dobu turnaje. Zatímco Kia sponzoruje Nadala již přes 20 let, a stála tedy u počátků jeho oslňujícího vzestupu na cestě k 20 grandslamovým titulům v singlech, Babolat sehrál klíčovou roli v revolučním posunu Nadalovy technické přesnosti a herní síly díky pokrokovým tenisovým raketám a výpletům.
Pro značky Kia a Babolat je společné nepolevující zasazení o podporu pohybu, inovací a výkonnosti na poli mobility, resp. sportu.
Již od počátku nultých let, kdy značky Kia a Babolat s Nadalem zahájily spolupráci, se obě tyto společnosti zařadily mezi klíčové hráče v oboru, kdy dokázaly zužitkovat mladistvý apel, pokrokové technologie a odvážné pojetí designu.
„Jako zástupci Kia máme ohromnou radost, že oslavujeme hodnoty naší nové značky s naším dlouholetým ambasadorem Rafaelem Nadalem a jeho nadací, jakožto i firmou Babolat. Tato spolupráce je jedinečnou oslavou společných hodnot všech čtyř zúčastněných stran: zapálení pro věc, inspirace a inovací směřujících k pokroku,“ komentoval Artur Martins, vedoucí globální divize značky a zákaznických zkušeností Kia.
Při návrhu tohoto bagu stovky dětí z Nadace Rafaela Nadala nakreslily obrázky věcí, které si spojují s Nadalem a jeho inspirující cestou. Nejlepší z těchto výtvorů popisujících Nadalovo úsilí, barvitý styl a charisma byly poté začleněny do stylistického ztvárnění hotového bagu.
„Bylo důležité, aby se do designu stejnou měrou promítly jedinečné osobnosti značek Kia a Babolat. Výsledný bag je oslavou pohybu. Svěží barvy a umělecky pojaté křivky tohoto bagu kreativně zachycují Nadalovu životní energii a originalitu,“ uvedl Nicolas Fradet, manažer produktových řad Babolat.
„Děti měly ohromnou radost, když viděly, jak jejich výkresy oživují na jednom z Rafových bagů. Tento projekt je pro nadaci skutečně důležitý, nejen tím, že přitahuje pozornost k naší práci, ale i schopností inspirovat děti,“ uvedla Maria Perello, ředitelka Nadace Rafaela Nadala.
Další informace naleznete na webových stránkách http://www.babolat.com
Psali jsem: Kia a IONITY: vysokovýkonné nabíjení a nižší sazby za kWh pro majitele EV6