
Všechny autorizované servisy značky Kia od pondělí 12. dubna fungují v plně otevřeném režimu příjmu a servisu vozidel zákazníků.
Prodej vozů zůstává ve stejném režimu jako dosud, tedy showroomy jsou i nadále pro zákazníky uzavřené. Komunikace s nimi probíhá výhradně telefonicky nebo přes různé online platformy. Objednané vozy distančním způsobem v předchozích dnech a týdnech si mohou zákazníci nyní osobně vyzvednout po předchozí domluvě s prodejcem.
„V souvislosti se zmírněním protiepidemických opatření od příštího pondělí 12. dubna mohou zákazníci navštívit jakýkoliv z našich autorizovaných servisů, bez ohledu na jeho umístění a také bez nutnosti se prokazovat dokladem o záměru návštěvy“, říká Arnošt Barna, generální ředitel KIA MOTORS CZECH a dodává: „Příjem vozidel bude probíhat opět ve vnitřních prostorách včetně prodeje náhradních dílů a příslušenství bez předchozí on-line objednávky.“
Díky přijatým krizovým opatřením vlády České republiky, která panují již několik měsíců, byla výrazně snížena mobilita obyvatel. Proto značka Kia svým zákazníkům doporučuje nechat si zkontrolovat svůj vůz po této delší odstávce během zimního období. Kia proto zákazníkům a jejich vozidlům různého stáří nabízí 15bodovou Jarní servisní prohlídku zaměřenou na bezpečnost a spolehlivost vozidel včetně seřízení předních světlometů.
Při návštěvě servisu či v případě vyzvednutí objednaného vozu je třeba dodržovat všechna ostatní platná opatření, ke kterým mimo jiné patří pohyb ve vnitřních prostorách pouze s nasazeným respirátorem s filtrační účinností alespoň 94% (FFP2, KN 95).
Psali jsme: Zkontrolujete své auto po zimě. Kia nabízí jarní servisní prohlídku za 399 Kč