Jedenáctý ročník Czech Social Awards překvapí velkými novinkami – představení proběhlo 3.9.2024 v hotelu Maximilian v centru Prahy.
Digitální svět je svět neustálé změny, proto se ani letošní ročník Czech Social Awards rozhodně lákavých změn nebojí a organizátoři poodhalili hned několik nových kategorií, které se objeví po boku těch klasických, na něž jste byli zvyklí v minulých ročnících. Soutěžit tak budou moci nejen influenceři, ale i firmy, reklamní kampaně, agentury, startupy, veřejná správa, Generace Z nebo značka s výjimečným způsobem prezentace na sociálních sítích. Těšíme se, že nové kategorie umožní širší spektrum ocenění a představí nám i více zajímavostí a aktualit z digitálního prostoru.
Tiskovou konferencí nás provedla Inna Puhajková, která vystřídala moderátorskou stálici této soutěže, Zorku Hejdovou. Ta je v tuto chvíli dlouhodobě pracovně mimo republiku, ale slavnostní večer, který se uskuteční 28. listopadu 2024, si v roli moderátorky rozhodně nenechá ujít. Opět se tak můžeme těšit, že nás provede večerem nabitým tím nejlepším, co sociální sítě nabízí.
Na tiskové konferenci jsme se potkali s michelinským kuchařem Radkem Kašpárkem, který bude na Czech Social Awards představovat jednu z kategorií této soutěže. Radek je na sociálních sítích jako ryba ve vodě a jak nám prozradil, je to doslova jeho druhé zaměstnání. Na sociálních sítích tráví mnoho času, a to jak pracovně, tak i soukromě.
Erika Eliášová, úspěšná influencerka a podnikatelka, která usedne v porotě tohoto ročníku, promluvila o tom, jak stíhá svůj business a sociální sítě. Prozradila ale také například, že poslouchá pět podcastů denně, což ji velmi inspiruje a posouvá v seberozvoji a kariéře.
O vítězích rozhodne nejen odborná porota, ale hlavně veřejnost, která se do hlasování může zapojit již od dnešního dne na oficiálních stánkách organizátora soutěže Czech Social Awards.
Czech Social Awards: 11. ročník ocení výjimečnost v digitálním prostoru. Nabídne nové kategorie Média, Kampaň, Veřejná správa nebo Influencer marketing
Pokud je pravda, že média nikdy nespí, o sociálních sítích to platí dvojnásob. Jen za rok se toho tolik odehrálo! Ocenění Czech Social Awards, udělované za výjimečnou tvorbu na sítích, se vracejí již po jedenácté. Novou dekádu otevírají i nové kategorie Média, Kampaň, Influencer marketing, Podcast, Veřejná správa, Osobnost roku, Digitální tvůrce, Generace Z, Značka, Aplikace nebo Video.
Oslava výjimečnosti v digitálním prostoru
Czech Social Awards se uskuteční 28. listopadu 2024 v Praze a večerem již tradičně provede moderátorka Zorka Hejdová. Cílem je ocenit jednotlivce, značky, týmy i projekty, které vynikají svou kreativitou, tvorbou a pozitivním dopadem na online komunitu. Nové kategorie umožní širší spektrum ocenění a oslaví excelenci v digitálním prostoru.
Kategorie Czech Social Awards 2024
Osobnost – Ocenění jednotlivců, kteří se významně podíleli na formování a obohacení prostoru na sociálních sítích během uplynulého roku.
Podcast – Kategorie si klade za cíl ocenit podcasty výrazně se vymykající svou kvalitou, originalitou i schopností oslovit a zapojit své posluchače.
Generace Z – Ocenění pro mladé tvůrce na sociálních sítích, kteří věkově patří do generace Z a zároveň generaci Z oslovují.
Digitální tvůrce – Ocenění pro talentované jednotlivce nebo týmy, jež vynikají v tvorbě digitálního obsahu a kreativních projektů.
Média – Kategorie oceňuje práci českých médií na sociálních sítích, a to bez ohledu na velikost či zaměření redakcí, tak aby reflektovala pestrost a inovativnost mediálního prostředí.
Projekt – Kategorie je určena pro ocenění projektů a značek, které využívají sociální sítě a digitální platformy k dosažení pozitivního dopadu ve společnosti. Tyto projekty mohou zahrnovat různé iniciativy, jako jsou charitativní kampaně, ekologické nebo sociální projekty, a inovativní iniciativy, které se zaměřují na zlepšení života lidí nebo ochranu životního prostředí.
Veřejná správa – Ocenění v této kategorii podtrhuje význam moderní a otevřené státní správy, která aktivně využívá digitální platformy k budování důvěry, zapojování veřejnosti a poskytování aktuálních a důležitých informací. Tato kategorie zároveň inspiruje další veřejné instituce k inovativnímu a efektivnímu využívání digitálních nástrojů.
Komerční kategorie Czech Social Awards 2024
Značka – Ocenění značek, které se vynikajícím způsobem angažují na sociálních sítích, vynikají ve svém contentu, komunikaci a schopnosti zapojit uživatele.
Startup – Tato kategorie je určena pro inspirativní brandy, které se na sociálních sítích pohybují maximálně dva roky a dokázaly plně využít jejich sílu k růstu a budování své značky. Tato kategorie oceňuje dynamiku a průbojnost mladých značek, které i přes své krátké působení dokázaly na sociálních sítích zaujmout.
Influencer marketing – Tato kategorie vyzdvihne nejlepší spolupráce a kampaně mezi značkami a influencery, vynikající ve své kreativitě.
Kampaň – Kategorie pro úspěšné a inspirativní kampaně, které excelují v dosažených výsledcích na sociálních sítích.
Firemní podcast – Kategorie ocení inspirativní podcasty vytvořené komerčními subjekty, vynikající v originalitě tématu, kvalitě obsahu a schopnosti oslovit cílovou skupinu.
Aplikace – Oceňuje mobilní aplikace, jež vynikají svou uživatelskou přívětivostí, inovací a schopností zapojit uživatele.
Video – Tato kategorie ocení komerční videa, která díky svému originálnímu zpracování, autenticitě či kreativitě dosáhla v propagacích či organicky výjimečných výsledků.
Agentura – Tato kategorie oceňuje agentury, které excelují ve strategii a tvorbě obsahu pro sociální sítě.
Pro komerční kategorie je přihlášení zpoplatněné.
Foto: Tomáš Feuerstein