Společnost GymBeam spojuje síly s neziskovou organizací Loono, která propaguje preventivní vyšetření rakoviny. V rámci měsíce října, který je dlouhodobě spojován právě s osvětou okolo rakoviny prsu, představí společnou komunikaci na sociálních sítích. V listopadu na ni navážou obdobnou spoluprací, tentokrát věnovanou tématu onkologických onemocněních u mužů.
#PinkOctober hodlá GymBeam komunikovat aktivně na všech svých trzích. V České republice si pro spolupráci vybral organizaci Loono. Té daruje 10 % z prodeje produktů značky BeastPink, která se specializuje na ženy. Na ty bude zaměřená i celá říjnová kampaň s vybranými influencerkami. Veškerá komunikace bude propojena růžovými tričky, které získají i fanynky za pomoc při šíření osvěty, a hashtagem #checkthemnow.
Vrcholem pak budou 17.10. vzdělávací přednášky v rámci Booster Academy, pravidelného eventu pořádaného v karlínském GymBeam Fitness Hubu. Mezi vystupujícími bude hlavním hostem právě Loono. Pro ty, kteří nebudou moci dorazit přímo na místo, bude přednáška následně k dispozici na YouTube kanále GymBeamu.
V listopadu bude stejné úsilí věnováno mužům v rámci Movemberu. Stejně tak jako je říjen zasvěcen informovanosti o onkologických onemocněních žen, měsíc listopad je věnován prevenci a povědomí o onkologických onemocněních mužů.
“Chceme apelovat na naše zákazníky, ať se zapojí do osvěty v rámci svého okolí, ale hlavně, ať také nezapomínají na sebe samé a na pravidelná vyšetření,” doplňuje ke kampaním Mária Cicmanová, CMO společnosti GymBeam.