Božkov Republica se pevně usadila mezi nejoblíbenějšími značkami a při příležitosti oslavy 100 let od vzniku značky Božkov uvedla dvě novinky. Do oblíbené kategorie vodek přišla s unikátním produktovým konceptem – vodkou z cukrové třtiny. Zároveň obohatila i kategorii rumů, a to o rumový elixír Božkov Republica Espresso. Obě novinky si okamžitě po svém uvedení získaly pozornost odborné veřejnosti a pomohly k zisku prvního místa v kategorii alkoholických nápojů v soutěži in-store komunikace POPAI AWARDS.
Letošní ročník mezinárodní soutěže POPAI AWARDS o nejlepší komunikaci v místě prodeje (in-store) v kategorii alkoholických nápojů vyhrálo vystavení značky Božkov Republica, konkrétně rumového elixíru Espresso a Vodky z cukrové třtiny, které vytvořila společnost Dago. „U vystavení jsme chtěli přijít s neobvyklým dvoupaletovým řešením, které mělo za cíl představit novinky Božkov Republica v autentickém barovém prostředí. Kromě toho jsme chtěli nakupujícím dát možnost užít si kávový svět, který se elegantně propojuje s karibskými rumy, a zároveň jim ukázat cukrovou třtinu, která představuje hlavní surovinu při výrobě unikátní Božkov Republica vodky. Proto jsme vystavení obohatili reálnými prvky, jako jsou jutové pytle s pravou kávou, servírovací tácky, moka konvička s porcelánovými hrnky nebo dřevěné bedýnky určené na sběr a uchování cukrové třtiny,“ komentuje Dana Bičovská, Trade Marketing Manager Off Trade společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Vyhlášení soutěž POPAI patří mezi jednu z nejprestižnějších marketingových událostí, kde se prezentují nejnovější formy in-store komunikace, integrované in-store kampaně nebo například podpůrné propagační nástroje. POPAI každoročně zviditelňuje nejlepší realizace v oboru komunikace odborné veřejnosti. „Proto si ocenění moc vážíme a chtěli bychom za něj poděkovat. Je pro nás důkazem úspěšné práce, ale zároveň i závazkem, abychom i v dalších letech přicházeli s tak skvělými vystaveními jako v tomto případě,“ dodává Dana Bičovská.