Ve své letošní vánoční kampani BILLA říká, že za ochutnávání všeho, co chystáme na blížící se sváteční dny, se nemusíme stydět, natož to dělat potají. Naopak vybízí k tomu, abychom i v předvánočním shonu dělali především to, co je nám příjemné.
Jídlo a příprava pokrmů je jedna z věcí, které dělají Vánoce výjimečnými. Odolat pokušení potají ochutnávat je mnohdy složité a ruku na srdce, kdo z nás to s malými výčitkami svědomí v předvánočním období nedělá. Poselstvím letošní vánoční kampaně BILLA je lidem říci, že si to naopak mohou užívat a ochutnávat bez obavy a s radostí. A v tomto duchu se nese i celá vánoční kampaň napříč všemi komunikačními kanály od printu, rádia, out of home až po nový televizní spot, kde si celá rodina potají užívá dobrot už v době adventu, protože ví, že díky bezmála třem stům prodejen i e-shopu BILLA bude mít i na Štědrý den na slavnostní tabuli to nejlepší, co si chce dopřát.
„Naším cílem je dát lidem možnost nejen prožít klidné a pohodové Vánoce, ale užít si i jejich přípravu a pomoci jim od stresu z jejich příprav. Rozšířili jsme nabídku našeho e-shopu, který nákup doručí za 180 minut. Jako po celý rok, i v předvánočním čase nabízíme lidem ty nejlepší ceny, a to nejen u vybraných vánočních produktů. Zařadili jsme do sortimentu desítky nových produktů v rámci našich privátních značek, především BILLA Premium, Nice Bites a nový sortiment čokoládových cukrovinek Douceur,“ říká Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu společnosti BILLA Česká republika.
Vždy se snažíme přinášet našim zákazníkům širokou nabídku výrobků, dbáme na vysokou úroveň kvality v kombinaci s výhodnou cenou, a o Vánocích o to více. Rozšiřujeme naše služby a nabízíme dárková balení, exkluzivní balíčky lahůdek připravených pro návštěvy přímo na stůl, vybrané prémiové lahůdky na pultě a mnohé další.