Společnost Hyundai Motor Group (HMG) upevňuje svou vůdčí roli inovátora a iniciátora změn v automobilovém průmyslu rozšířením výzkumných a vývojových zařízení v Evropě o více než 25 000 metrů čtverečních.
Rozšíření testovacího centra na Nürburgringu a blížící se otevření nového areálu Square Campus v technickém centru společnosti Hyundai Motor Europe (HME), které je plánováno na březen 2025, umožní značce Hyundai další expanzi s důrazem na udržitelnou mobilitu budoucnosti.
Na závodním okruhu Nürburgring koncern HMG úspěšně vyvíjí své modely již více než jedno desetiletí. Jejich odolnost tak testuje od roku 2011 a v roce 2013 zde vybudoval plnohodnotné zkušební centrum. Nejnovější rozšíření vývojových kapacit na Nürburgringu zvětší zdejší areál s nejmodernějšími testovacími zařízeními o dalších 834 metrů čtverečních. Vybudovány byly nové dílenské zóny, specializované laboratoře a vysokonapěťové nabíječky pro elektromobily.
„Výkonné elektromobily jsou významnou součástí naší DNA. Rozšířené zázemí na Nürburgringu nám umožní ještě lépe integrovat výkony vozů N do naší elektromobilové strategie. Spolu s tím budeme pokračovat i ve zdokonalování techniky konvenčních spalovacích motorů,“ řekl Tyrone Johnson, generální ředitel technického centra Hyundai Motor Europe.
Modernizace evropského vývoje a výzkumu
Rozšiřování výzkumných a vývojových kapacit bude pokračovat otevřením nového komplexu Square Campus v technickém centru HME v regionu Rýn-Mohan. V nejmodernějším centru s plochou 25 000 metrů čtverečních bude například umístěn dosud největší „čtyřkolový“ dynamometr v rámci HMG pro měření hlučnosti a vibrací. Další vyspělé dynamometry budou sloužit k optimalizaci podvozků a pohonných ústrojí. S jejich pomocí bude simulován provoz vozidel za účelem posuzování jejich provozních vlastností v různých podmínkách, aniž by bylo nutné podstupovat testy v reálném provozu.
„Současné rozšíření našich výzkumných a vývojových kapacit demonstruje progresivní přístup, který je pro značku Hyundai významnou hnací sílou,“ dodal Johnson. Nové zařízení se zaměří na zlepšování elektromobilů, vyspělých asistenčních systémů, informačních a zábavních systémů a elektrifikačních technologií. Cílem je vyvíjet v těchto oblastech řešení „střižená na míru“, která uspokojí měnící se požadavky zákazníků především na evropském trhu.
„Německo je i nadále centrem moderního automobilového průmyslu,“ uvedl Johnson. „Investice do tohoto významného ekosystému dokazují naši důvěru ve strojírenské know-how a inovační sílu regionu. Nadšeným technikům a dalším partnerům, kteří pracují na realizaci našich plánů, v rozšířených zařízeních poskytneme atraktivní prostředí pro kreativní spolupráci. Budou zde mít prostředky a vyspělé technologie, které potřebují k posouvání hranic evropského automobilového průmyslu.“
Udržitelné inovace jako základ
V novém komplexu Square Campus jsou v maximální míře využity ekologické materiály, jeho součástí jsou i fotovoltaické panely a systémy tepelných čerpadel. Zaměstnancům bude poskytovat moderní pracovní prostředí s hybridními pracovními prostory, střešní zahradou a chytrými pracovními systémy, které budou podporovat jejich iniciativu, spolupráci a kreativitu.
Vybudování nových zařízení je výsledkem širšího zaměření HMG na dosažení nulových přímých emisí do roku 2035 v Evropě. Rozšířená infrastruktura umožní technickému centru Hyundai Motor Europe ještě rychleji realizovat inovace pro udržitelnou mobilitu v oblastech elektromobilové techniky či vysokovýkonných systémů a prosazování nejvyšších technických standardů.
Společně na cestě k inovacím
Rozšíření výzkumných a vývojových aktivit v evropském technickém centru Hyundai otevírá v regionu Rýn-Mohan nové kariérní příležitosti pro nadané profesionály v odvětví automobilové techniky. Hyundai nabízí atraktivní profesní uplatnění inženýrům s různým zaměřením, například na vývoj elektrických pohonů, vyspělých asistenčních systémů a jízdní dynamiky. Uchazeči se zájmem o nové pozice se mohou seznámit s aktuálními kariérními příležitostmi na pracovním portálu technického centra společnosti Hyundai Motor Europe.