![T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom spojili síly s agenturou Triad v oblasti employer brandingu 1 T Mobile](https://i0.wp.com/life4you.cz/wp-content/uploads/2025/02/T-Mobile.jpg?fit=1024%2C675&ssl=1)
Společnosti T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom si pro spolupráci na budování a řízení employer brand komunikace vybraly agenturu Triad Prague. Společně pracují na strategických aktivitách, které dlouhodobě podpoří jejich pozici zaměstnavatele na českém i slovenském trhu.
Lidskost a rozmanitost v rámci pracovního prostředí a možnost růstu zaměstnanců jsou pro T-Mobile a Slovak Telekom napříč trhy zásadní. Již druhým rokem tyto hodnoty firma ukazuje v Česku a na Slovensku prostřednictvím autentických výpovědí zaměstnanců v kampaních #JsmeSamiSebou, které jsou založeny na lidské a technologické rozmanitosti.
„I když nás veřejnost občas ještě vnímá jako telekomunikačního operátora, v jádru jsme technologická firma, která staví na inovacích a samozřejmě a v první řadě na lidech. Budování moderního a bezpečného pracovního prostředí, kde můžeme být #SamiSebou, je pro nás klíčové,“ uvádí Jitka Adámková, CHRO a Executive Board Member T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, a zároveň zdůrazňuje: „Jsme si dobře vědomi hodnot naší značky a všeho, co mezi lidmi reprezentuje. V rámci této zodpovědnosti máme ale také dostatek odvahy dělat komunikaci tak, aby byla nejen zajímavá, ale aby bavila.“
Agentura Triad Prague se řadí mezi nezávislé agentury v oblasti kreativity a strategické komunikace a má dlouholeté zkušenosti, včetně například práce pro společnost IKEA. Ve výběrovém řízení zaujal Triad, vedle schopnosti pokrýt potřeby obou trhů – českého i slovenského, svým škálovatelným konceptem, který cílí na relevantní publikum a také svou schopností přinášet inovativní a dlouhodobě udržitelná řešení.
Nejedná se jen o standardní správu kanálů pro employer branding na sociálních sítích, ale výrazný a inovativní přístup ke značce zaměstnavatele. „Vnímáme, že v oblasti employer brandingu se často opakují podobná řešení. Naší ambicí bylo přijít s konceptem, který se vymyká běžným standardům, je výrazný, a zároveň autentický,“ vysvětluje Petra Jankovičová, CEO agentury Triad Prague.