
V roce 2025 je to 25 let, kdy BILLA klub přivítal své první zákazníky a členy. Po čtvrtstoletí nabízí věrným zákazníkům tohoto řetězce výhody v podobě slev a produktů zdarma a další výhody. Společně s ním slaví i 25 000 věrných zákazníků, kteří se do něj zaregistrovali v roce jeho vzniku.
Věrnostní program nabídla BILLA svým zákazníkům v roce 2000 jako jeden z vůbec prvních obchodních řetězců s potravinami u nás. Nejaktivnějšími zákazníky z pohledu registrace do věrnostního programu BILLA byli po jeho spuštění nakupující z Jihomoravského a Moravskoslezského kraje. Praha byla tehdy v celorepublikovém srovnání na šestém místě. Od prvních registrací vzrostl počet zákazníků, kteří výhod klubu aktivně využívají na současné dva milióny lidí. „Z dostupných dat vyplývá, že členem našeho klubu je každý pátý Čech. To nás na jednu stranu těší, na druhou, je to pro nás svým způsobem závazek. I proto neustále nabídku našich služeb a výhod pro věrné zákazníky vylepšujeme a rozšiřujeme. Před rokem jsme přišli s novou podobou našeho klubu i naší aplikace a neustále přicházíme s dalšími a dalšími vylepšeními a přidáváme další a další výhody a možnosti slev. Zákazníci tak díky tomu mohou čerpat nejen slevy na naše produkty, dostávají produkty zdarma, ale v důsledku vždy ušetří,“ popisuje Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu BILLA Česká republika a dodává: „Jen v uplynulém roce počet registrovaných zákazníků vzrostl o půl milionu, přičemž je zajímavé, že nadpoloviční většinu tvořili muži. Stoupá také počet zákazníků využívajících naše online platformy. V loňském roce jsme ztrojnásobili počet aktivních uživatelů aplikace, a to i díky tomu, že zde zákazníci mohou jednoduše a rychle využívat kupony na produkty a další výhody, které jim nabízíme.“
Mezi zákaznicky nejoblíbenější výhody BILLA klubu patří čerpání slev na produkty, které mají dostupné v aplikaci, nebo nákup produktů zdarma za získané body. V roce 2024 směnili zákazníci za BILLA body více než 70 tisíc produktů z akční nabídky potravin a nápojů, což potvrzuje atraktivitu věrnostního programu pro širokou zákaznickou základnu. dodává Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu BILLA Česká republika.
U příležitost oslav 25 let existence svého klubu vydala BILLA narozeninové stírací losy. Díky nim bezmála čtyři tisíce zákazníků získalo slevu na nákup v hodnotě 600 korun, bezmála sto tisíc pak získalo produkt zdarma a každý zákazník s losem slevu 5 až
30 % na svůj nákup.
Členové BILLA klubu mají několik možností, jak věrnostní body sbírat. Za každých 50 korun nákupu uskutečněného v prodejně nebo na e-shopu dostává zákazník jeden bod. Věrnostní body ovšem získává nejen za samotné nákupy, ale také v případě nejrůznějších výročí, jako jsou narozeniny, nebo u příležitosti věrnostních akcí, například na Valentýna, na Mezinárodní den žen, a podobně.
Zákazník si může v aplikaci rovněž sestavit svůj vlastní nákupní seznam z akčních nabídek. Samotná aplikace pak nabízí mnohem více, ať už jsou to aktuální letáky s produkty v akční nabídce, seznam a adresy prodejen nebo recepty a možnost přečíst si BILLA magazín Gusto s inspiracemi pro každodenní i sváteční vaření.
Jak se mohou zájemci registrovat?
Registraci do klubu lze provést několika způsoby. Nejjednodušším je stáhnout si aplikaci do mobilního zařízení, registrovat se online a dále již jen čerpat výhody a být v obraze, jaké novinky klub přináší. Možnost registrace přes tištěný formulář samozřejmě zůstává. Na webu www.billa.cz pak zájemci o registraci, ale i noví členové, naleznou veškeré podmínky a informace týkající se klubu.