Letos proběhl již 20. ročník programu Volby spotřebitelů – Nejlepší novinka 2021. V prestižní soutěži, v jejíž pomyslné porotě volí nejlepší výrobky nakupující, sklidil Penam úspěch hned dvakrát.
Vitacelia, řada bezlepková pečiva se slaným i sladkým sortimentem, zvítězila v kategorii Bezlepkového pečiva. Kategorii Pečivo fitness ovládl Proteinový chléb.
Vynikají svou chutí a designem na poli bezlepkových výrobků. Výrobky jsou vláčné, chuťově vyvážené. K nepoznání, že jsou bez lepku. Takové hodnocení si od zákazníků odnesla bezlepková řada Vitacelia.
Proteinový chléb zaujal svojí chutí a složením; chlebová chuť, obsahuje semínka, vyvážená kombinace hrachového a mléčného proteinu, vysoký obsah bílkovin. Vhodný pro aktivní životní styl, zdroj bílkovin, zdraví prospěšná semínka, zasytí na delší dobu, vyvážená kombinace proteinů, vysoký podíl vlákniny.
O programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka
Hodnocení nových produktů bylo provedeno na základě spotřebitelského průzkumu realizovaného v měsíci květnu 2021 výzkumnou společností Nielsen IQ. Respondenti hodnotili v 60 kategoriích 196 novinek, které byly uvedeny na trh v období ledna 2020 až května 2021. V každé kategorii soutěžily minimálně tři konkurenční produkty a při výběru respondentů byly zohledněny atributy, jako například složení domácnosti či přítomnost zvířete v domácnosti. Respondenti měli možnost hodnotit vlastnosti novinek, přičemž z průzkumu vyplývá, že nejdůležitějším znakem při novém produktu je na prvním místě chuť / funkčnost, následuje kvalita, překvapivě na třetím místě je obal a na čtvrtém značka produktů. Pro respondenty, kteří novinku neznají, je nejvýznamnějším atributem obal, následuje kvalita a značka.