První sportovní stanice v Česku Radiožurnál Sport spouští 1. července reklamní kampaň „Poslouchej sport“. Cílem kampaně je podpořit povědomí o nové značce Radiožurnál Sport a informovat sportovní fanoušky o vysílání přímých přenosů z olympijských her v Tokiu.
Digitální stanice Českého rozhlasu Radiožurnál Sport zahájila své vysílání se začátkem mistrovství světa v hokeji letos 21. května. Jde o první čistě sportovní stanici, která vysílá v pásmu DAB+, na internetu, v mobilní aplikaci mujRozhlas a televizním pásmu DVB-T2. Programovou náplň tvoří živé přenosy z velkých sportovních událostí, vstupy ze stadionů, magazíny o profesionálním i amatérském sportu, rozhovory, reportáže, zpravodajské relace a hudba.
„Reklamní kampaň s názvem Poslouchej Sport navazuje na kampaň spuštěnou společně se začátkem vysílání stanice, jejíž hlavní sdělení ,Nové sportovní rádio’ podpořilo propojení s ambasadory projektu Lukášem Krpálkem, Karolínou Plíškovou a Maximem Habancem. Ambasadory letní kampaně jsou další úspěšní olympionici oštěpařka Nikola Ogrodníková, lezec Adam Ondra a plavec Arnošt Petráček,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna. Kampaň běží od 1. července do 31. srpna a postupně se objeví v online a na sociálních sítích, v tištěné inzerci, na velkoformátových OOH plochách v Praze a dalších městech v ČR.
„Tým Radiožurnálu, který odlétá do Tokia, chystá dosud nejrozsáhlejší sportovní vysílání. Jsem rád, že tvářemi kampaně jsou právě ti, kteří na olympijských i paralympijských hrách budou bojovat o medaile,“ dodal šéfredaktor rozhlasových stanic Radiožurnál a Radiožurnál Sport Ondřej Suchan.
Kreativní koncept kampaně vznikl v Českém rozhlase. Vizuální styl navrhla Eliška Fenclová z Grafického studia Českého rozhlasu. Autory scénáře TV spotů jsou šéfredaktor stanice Ondřej Suchan a režisér multimédií Českého rozhlasu Josef Tuka, který je také jejich režisérem. Produkci kampaně zajistilo marketingové oddělení Českého rozhlasu.
První sportovní stanice v Česku Radiožurnál Sport spouští 1. července reklamní kampaň „Poslouchej sport“. Cílem kampaně je podpořit povědomí o nové značce Radiožurnál Sport a informovat sportovní fanoušky o vysílání přímých přenosů z olympijských her v Tokiu.
Digitální stanice Českého rozhlasu Radiožurnál Sport zahájila své vysílání se začátkem mistrovství světa v hokeji letos 21. května. Jde o první čistě sportovní stanici, která vysílá v pásmu DAB+, na internetu, v mobilní aplikaci mujRozhlas a televizním pásmu DVB-T2. Programovou náplň tvoří živé přenosy z velkých sportovních událostí, vstupy ze stadionů, magazíny o profesionálním i amatérském sportu, rozhovory, reportáže, zpravodajské relace a hudba.
„Reklamní kampaň s názvem Poslouchej Sport navazuje na kampaň spuštěnou společně se začátkem vysílání stanice, jejíž hlavní sdělení ,Nové sportovní rádio’ podpořilo propojení s ambasadory projektu Lukášem Krpálkem, Karolínou Plíškovou a Maximem Habancem. Ambasadory letní kampaně jsou další úspěšní olympionici oštěpařka Nikola Ogrodníková, lezec Adam Ondra a plavec Arnošt Petráček,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna. Kampaň poběží od 1. července do 31. srpna a postupně se objeví v online a na sociálních sítích, v tištěné inzerci, na velkoformátových OOH plochách v Praze a dalších městech v ČR.
„Tým Radiožurnálu, který odlétá do Tokia, chystá dosud nejrozsáhlejší sportovní vysílání. Jsem rád, že tvářemi kampaně jsou právě ti, kteří na olympijských i paralympijských hrách budou bojovat o medaile,“ dodal šéfredaktor rozhlasových stanic Radiožurnál a Radiožurnál Sport Ondřej Suchan.
Kreativní koncept kampaně vznikl v Českém rozhlase. Vizuální styl navrhla Eliška Fenclová z Grafického studia Českého rozhlasu. Autory scénáře TV spotů jsou šéfredaktor stanice Ondřej Suchan a režisér multimédií Českého rozhlasu Josef Tuka, který je také jejich režisérem. Produkci kampaně zajistilo marketingové oddělení Českého rozhlasu.