Sociální sítě jsou v dnešní době jedním z nejvýznamnějších komunikačních kanálů, a to nejen v soukromém životě. K edukaci je využívají firmy, neziskové organizace, ale i specialisté v různých oborech, a to čím dál tím více také prostřednictvím videoobsahu.
Způsob, jak využít sociální sítě a vzdělávat tím svou klientelu si vymyslel plastický chirurg z kliniky Esthé, Dr. Ondřej Měšťák. Na svém Instagramu představil nový projekt s názvem Aesthetic Guide. Jedná se o seriál s edukačními videi odhalující taje plastické chirurgie, která je i přes stále se zlepšující dostupnost informací na internetu zahalena mnoha mýty. Ty se plastický chirurg bude snažit bořit a zároveň dostat k veřejnosti relevantní informace. První díl, který celý projekt představuje nasbíral za dva dny přes 100 000 shlédnutí. Epizody budou v tematických blocích představovat trendy estetické medicíny, odpovídat na nejčastější dotazy, nebo vyvracet mýty o „plastikách“. Seriál je dostupný na instagramovém účtu Dr. Měšťáka – @ondrejmestak v sekci IGTV, kde se bude objevovat nový díl každé dva týdny.
Foto: archiv kliniky Esthé a Jaroslav Fikota