Jednička českého online lékárenství a provozovatel kamenné sítě lékáren Pilulka.cz spouští novou reklamní kampaň, kterou provází slogan Lepší život sluší každému. Cílem rozsáhlé kampaně je upozornit na to, že zdravý životní styl a prevence je mnohem důležitější, než se na první pohled zdá.
Pilulka je v mysli lidí spojená hlavně s provozem největší české online lékárny. Letos v červnu ovšem udělala radikální krok a po osmi letech změnila svou identitu tak, aby značka reflektovala klíčové aktivity Pilulky. Prioritou Pilulky je lepší život všem, kam patří mimo jiné prevence, zdravý životní styl, výživa a screening. Tuto změnu se společnost rozhodla podpořit reklamní kampaní a ukázat, že právě tyto priority jsou pro Pilulku klíčové.
„Kampaň přináší několik úsměvných momentů, ale zároveň upozorňuje na to, jak důležitá je prevence a zdravý životní styl. Chceme, aby se naši zákazníci zamysleli nad tím, jak se cítí, když žijí zdravě. Dopad zdravého životního stylu je totiž mnohem větší, než si lidé běžně myslí. Zdraví je vnitřní síla a dobrá nálada, chuť do života a energie poprat se s každodenními výzvami. Je to úsměv a dobrý pocit ze sebe samého. Právě proto je proaktivní péče tolik důležitá. Jsme tu od toho, abychom naše zákazníky podporovali a prováděli na cestě jejich zdravým životním stylem,“ říká Vojtěch Janoušek, Chief Marketing Officer Pilulky.
Na vzniku digitální videoreklamy spolupracovala společnost s agenturou Yo‘ Mama. Kampaň, která poběží až do konce roku, bude k vidění na internetu, sociálních sítích, ale také v outdooru. Pilulka rovněž využije komunikaci v místě prodeje, MHD, rádio, POS či letáky.
Pilulka chce i v budoucnosti naplňovat misi, kterou je zlepšování kvality života svých zákazníků. Plánuje i nadále investovat do rychlého růstu, expandovat a přinášet na trh inovativní projekty. Společnost věří, že digitální inovace je cesta k dosažení co nejjednoduššího přístupu k péči o zdraví a podpory zdravého životního stylu.