Luxusní německá značka Montblanc celosvětově představila svoji první ucelenou kolekci prolínající se všemi produktovými kategoriemi, která je propojena celočerným designem. Slavnostní uvedení kolekce Montblanc UltraBlack proběhlo v berlínském Feuerle Collection, sídle soukromé umělecké sbírky, jež se nachází v impozantním betonovém bunkru přeměněném na minimalistický galerijní prostor. Na večeru ve Feuerle Collection, exkluzivně otevřeném pro Montblanc, se mezi slavnými hosty objevila například dýdžejka a nová tvář kampaně Montblanc Peggy Gou, herec Tom Felton, herečka Pom Klementieff, herečka a modelka Bianca Brandolini, německá herečka Anna Maria Mühe, herci Kingsley Ben-Adir, Sam Riley a Trystan Putter a také tanečník Isaac Hernandez.
Poutavý zážitek při představení nové kolekce byl inspirován černou, která je absolutní barvou, vyjádřením nekonečné krásy, a také středobodem identity značky Montblanc již od vzniku domu v roce 1906. Ebonit byl hlavní složkou při výrobě původních per Montblanc a černá se tak stala jednou z pouhých dvou barev v emblému společnosti, vytvořeném v roce 1913.
VIP hosté se připojili ke generálnímu řediteli společnosti Montblanc, Nicolasovi Baretzkimu, na koktejlové recepci, následované gala večeří a vystoupením Alessandra Ristoriho & the Portofinos. Nové doplňky z kolekce Montblanc UltraBlack, včetně batohu Montblanc UltraBlack, hodinek Montblanc 1858 Geosphere UltraBlack, sluchátek Montblanc MB 01 UltraBlack či mini folia Montblanc UltraBlack, byly vystaveny v galerijních prostorách v tajemné hře světla a stínu.
Jako oslava modernosti nejvýraznější barvy značky Montblanc, kolekce UltraBlack s jednoduchostí a nadčasovou elegancí propojuje několik produktových kategorií, od kožených doplňků přes psací potřeby až po hodinky a nové chytré technologie. Ačkoliv sjednocené černým designem, každý z produktů byl pečlivě vybrán na základě každodenních potřeb a myšlení těch, kteří svou činností zanechávají stopu na všem, co dělají a následují svoji vlastní cestu vedoucí k úspěchu.
Kolekce Montblanc UltraBlack je k dispozici od září 2021 v buticích Montblanc po celém světě a na www.montblanc.com
O ZNAČCE MONTBLANC
Vedená průkopnickým duchem již od roku 1906, značka Montblanc způsobila svými průlomovými inovacemi revoluci v kultuře ručního psaní. I dnes tento německý výrobce se sídlem v Hamburku nepřestává posouvat hranice a zdokonaluje řemeslné zpracování svých produktů napříč celým portfoliem: špičkových psacích potřeb, hodinek, koženého zboží, doplňků, vůní a brýlí. S každou další inovací Montblanc nabízí nové funkčnosti a výrazné designy. Ty odrážejí sofistikované dědictví domu a řemeslné zpracování splňující ty nejvyšší standardy. Ikonický znak Montblanc, bílá šesticípá hvězda vyobrazující zasněžený vrchol nejvyšší hory Evropy Mont Blanc, se stal symbolem inovace, dokonalého zpracování, kvality a vyjádření stylu. Se svým původem, hluboko zakořeněným v kultuře ručního psaní, Montblanc nadále prosazuje svoje kulturní odhodlání po celém světě vytvářením rozsáhlých iniciativ na podporu umění a kultury v různých formách.