Bílé bavlněné tričko tvoří základ šatníku každé ženy. Lucie Kalousová (Patrick Poppet) a Tereza Franc (Fine Labels) se rozhodly opět spojit své síly a vytvořit mini kolekci triček v té nejvyšší kvalitě s autorskými potisky s motivy šampaňského a kabelek. Ke spolupráci na grafice přizvaly také čerstvou studentku prestižní umělecké školy Central Saint Martins v Londýně Adélu Žižkovou.
Bílé tričko je klasika, která nikdy nevyjde z módy. Dá se nosit s riflemi a teniskami ve sportovním stylu, stejně tak dobře jako s lodičkami a sukní doplněné elegantní sakem. Když je navíc z nejkvalitnější bio bavlny a ozvláštní se o vkusný ženský potisk, dá se nosit téměř při každé příležitosti. Takové triko však Lucii a Tereze chybělo. „Chtěly jsme, aby motivy vystihovaly nás, to, co děláme a co nás neskutečně baví, proto jsme přišly s potisky na téma Champagne a kabelek,“ vysvětluje Lucie Kalousová, majitelka a designérka značky Patrick Poppet, pod níž tvoří kabelky z prémiové kůže a obrazy s plíšky od šampaňských.
Trička mají certifikát Oekotex a GOTS (Global Organic Textile Standard), což je nejpřísnější certifikace pro textil vyrobený z organických vláken. Zaručuje, že bavlna je pěstována bez GMO a chemikálií jako jsou umělá hnojiva, pesticidy a insekticidy. Zajišťuje nejen ekologickou čistotu výroby, ale také konečného výrobku, čímž chrání životní prostředí, zdraví lidí zaměstnaných ve výrobě a v neposlední řadě i nositelů bio textilu. Tato bavlna je velmi jemná a prodyšná, a tedy příjemná na nošení.
V mini kolekci najdete tričko s nápisem rudé barvy „CHMPGN & HNDBGS, This is what I love“, koláž v jemných pastelových barvách „On a Champagne diet“ a grafiku s nápisem „Me, Myself & I“, kterou vytvořila talentovaná Adéla Žižková. Ta se narodila v Brně, kde vystudovala Střední školu umění a designu v oboru Ilustrace. Nyní žije v Londýně a studuje na Central Saint Martins. Zaměřuje se na malbu, kresbu, grafický design, fotografii, šperk a oděvní design.
Autorky triček si přály vytvořit ryze ženské motivy, které vystihují jejich profesní zaměření a vášeň v jednom. „S Lucií jsme začaly spolupracovat již na jaře, když mě oslovila, abych se stala tváří její značky. Kolekce triček je náš další počin a jen potvrzuje naší úspěšnou spolupráci,“ říká Tereza Franc, 1. česká Madame Cognac & Champagne, spolumajitelka butiku s ušlechtilým pitím Fine Labels a vůbec jediná držitelka certifikátu Cognac Educator ve střední Evropě. „Aby byl příběh úplný a dostal tvář, rozhodly jsme se před objektiv fotoaparátu postavit samy. Naší trojici ještě doplnila kamarádka a podnikatelka Agi Archer. Každá jsme jiná, čímž jsme chtěly předvést, že naše trička budou slušet každé ženě.“