Značka Staropramen chce o letošních Vánocích dopřát všem milovníkům originálních pivních receptur opravdový sváteční zážitek, a tak uvádí Extra Chmelenou 12 ze Smíchovského výběru ve vánočním balení. To je k dostání na regálech obchodů již od listopadu.
Se stále rostoucí oblibou pivních speciálů a nejrůznějších netradičních receptur, Staropramen na jaře letošního roku uvedl do obchodů trojici piv z unikátního Smíchovského výběru – Granát, Nefiltr Pšeničný a Extra Chmelenou 12. Pro nadcházející vánoční svátky značka pro konzumenty připravila pětkrát chmelený, středně prokvašený ležák plné chuti Extra Chmelenou 12 ve speciálním vánočním balení. Potěší i jako dárek pod stromečkem nejednoho milovníka piva.
Ve speciálním vánočním balení naleznete v něm 8 půllitrových lahví. „Extra Chmelená 12 je chuťově plný, středně prokvašený ležák s hustou pěnou, jehož chuť
si vychutnají opravdoví milovníci originálních a hořkých pivních receptur,“ popisuje prémiový ležák jeho autor, vrchní sládek Staropramenu Jan Špaček.
Hynek Čermák s manželkou přeji extra chmelené
Vánoční balení se objevuje také na televizních obrazovkách v nové reklamní kampani. Spot je zbaven veškerého vánočního patosu, ale naopak ukazuje, že i přes všechny hořké chvíle si umíme společně Vánoce vychutnat.
Zajímavé je, že se v kampani vedle již dobře známé tváře značky, Hynka Čermáka, objevuje i jeho skutečná manželka Veronika. „Oslovit také Veroniku od nás bylo trochu troufalé, ale vnímali jsme to jako zcela zásadní. Dodává to reklamně na realističnosti, která se z většiny předvánočních kampaní vytrácí,“ vysvětluje na závěr brand manažerka značky Staropramen Denisa Findejsová.