Kia obsadila vynikající druhou příčku mezi mainstreamovými značkami v zákaznickém průzkumu TXI (Tech Experience IndexSM) organizace J.D. Power za rok 2022, který dokládá vysokou úroveň pokročilých technologií značky.
Americký průzkum TXI vychází z odpovědí 84 165 dotazovaných majitelů po 90 dnech vlastnictví nových vozidel modelového ročníku 2022; v rámci průzkumu bylo sledováno 35 automobilových technologií s rozdělením do čtyř kategorií: pohodlí, nastupující automatizace, energie a udržitelnost, resp. infotainment a konektivita. V rámci průzkumu se sleduje, jak efektivně každá z automobilových značek uvádí technologie na trh (na škále od 0 do 1000 bodů).
„Kia se stále raduje z působivého umístění ve studiích VDS a APEAL organizace J.D. Power, přičemž toto aktuální zařazení mezi nejprogresivnější značky jen potvrzuje postavení značky Kia coby univerzálního leadera v tomto odvětví,“ uvedl Steve Center, COO a výkonný viceprezident společnosti Kia America. „S ohledem na tak vysokou zákaznickou spokojenost v nejrůznějších oblastech včetně designu, spolehlivosti – a nyní i inovací – neusneme na vavřínech a budeme nadále kráčet kupředu ve všech oblastech vývoje.“
Ve finálním hodnocení byla přikládána stejná váha ‚hloubce zasažení trhu‘ a ‚kvality provedení‘, tj. na jedné straně rozšíření vyspělých technologií napříč modelovou nabídkou výrobce a na straně druhé vlastnímu hodnocení spotřebitelů v otázce kvality provedení.
Výsledky průzkumu dokládají nejen zasazení o technologické inovace, ale i spolehlivost a zákaznickou spokojenost značky Kia.