Nadcházející zimní sezóna a s ní související stoupání cen energií přidělávají starosti mnohým firmám a ani česká značka sportovního oblečení Goldbee není výjimkou. V boji s rostoucími náklady zvolila kreativní řešení, navrhla novou kolekci mikin s příznačným názvem Doba ledová.
Teplé oversize mikiny s beránkem, které si zaměstnanci jednoduše přehodí přes oblečení, firmě na vytápění ušetří odhadem až 15 tisíc korun měsíčně. Proto se je po interním úspěchu u vlastních zaměstnanců rozhodla nabídnout i zákazníkům, ve třech velikostech, a už předprodej ukázal, že o mikiny je rekordní zájem. Goldbee předpokládá, že do konce měsíce prodá 5 000 kusů. A až zkoordinuje výrobu s tuzemskou poptávkou, nabídne mikiny i zákazníkům v Evropě na Zalandu. Pro doplnění permanentně vyprodané nabídky momentálně představili i wellness variantu mikin, která si díky hřejivosti bambusového froté s klasickou kolekcí nijak nezadá.
Celá kolekce přitom vzniká zcela bez odpadu. Zbytkové textilie z výroby Goldbee využívá přišití dekorativních polštářů ze stejné kolekce, a v přípravě má i další produktové novinky jako například domácí zábrany proti průvanu. Vše chce firma tvořit s vizí nulového odpadu. Do online prodeje navíc zařadila i zboží s drobnými vadami nebo výrobní vzorky, které zákazníci mohou „zachránit” za zlomek ceny.
„Jsme odhodlaní náš standard nulového odpadu udržet i do budoucna”, dodává Jan Kočař, zakladatel značky. „Využití zbytkového materiálu pro výrobu dalších produktů je pro Goldbee reálná cesta, jak zařadit aspekt ekologie do udržitelné výroby”.