V prostorách Autoklubu České republiky se včera v podvečer uskutečnil tradiční galavečer s vyhlášením soutěže Nejdůvěryhodnější značka. I v osmém ročníku obhájil v kategorii piva prvenství Pilsner Urquell a má tak stoprocentní úspěšnost. Soutěž pořádaná společností Atoz Marketing Services oceňuje vedle potravinářských a nápojových kategorií i banky, obchody, elektroniku nebo e-shopy.
Osmý ročník marketingového průzkumu Důvěryhodné značky zná výsledky průzkumu zaměřeného na důvěryhodnost značek na trhu v České republice. Ten se uskutečnil mezi čtyřmi tisíci respondentů, kteří hodnotili téměř devět set značek v devadesáti kategoriích nejrůznějších oblastí, jako jsou služby, instituce, poskytovatelé energií, prodejci drogerie, potraviny a mnoho dalších.
Pilsner Urquell se řadí mezi hrstku značek, které se mohou pyšnit opakujícím se titulem „Nejdůvěryhodnější značka“ a ani letos tomu nebylo jinak. „Máme velkou radost, že se nám opět v soutěži podařilo zvítězit. Tato osmá výhra v osmi ročnících dokazuje, že je Pilsner Urquell pro české spotřebitele pivní stálicí. Je to skvělý a zároveň zavazující výsledek,“ říká Kristýna Tereková, Senior Brand Manager Pilsner Urquell.
„Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu v 90 kategoriích téměř 900 značek, přičemž v každé kategorii může zvítězit pouze jedna značka. Ty jsou nominovány automaticky na základě prodejů. To zaručuje, že oceněné značky jsou skutečně silné a důvěryhodné,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services.