Rok 2022 se pro společnost MOL nesl ve znamení komplexní modernizace sítě čerpacích stanic. Celková investice do rekonstrukcí čtyřiceti bývalých benzínových stanic Papoil, čtyř stanic Car Wash a dvou stanic JetWash se vyšplhala na 163 milionů korun. Zákazníci na nich čeká nejen nový požitek z tankování, ale i bezkonkurenční káva a produkty privátních značek JIM a Crunch&Go.
Modernizace benzinových stanic je pro společnost MOL, provozovatele druhé největší sítě čerpacích stanic v tuzemsku, naprostou prioritou. K rekonstruovaným stanicím letos přibyly i tři zcela nové – ve Stráži nad Nisou a dvě v Chlebovicích u Frýdku Místku. Celkový počet servisních stanic MOL v České republice se tak ke konci letošního roku ustálil na čísle 302.
„Rok 2022 byl z pohledu rozvoje čerpacích stanic velmi úspěšný. Během jejich rekonstrukce jsme kladli důraz především na komfort, na který jsou naši zákazníci zvyklí. Dá se říci, že je nyní Česká republika bohatší o 40 nově zrekonstruovaných stanic a tři nové, na kterých si každý řidič přijde na své. Majitelé elektromobilů přivítají navýšení počtu stanic s možností dobíjení vozidla, během kterého se mohou zahřát u kvalitní kávy v příjemném prostředí našeho Fresh Corneru,“ uvedl Jan Semotán, Head of Retail MOL Česká republika.
Modernizací k lepšímu životnímu prostředí
K vylepšování zákaznického komfortu neodmyslitelně patří i rozvoj sítě dobíjecích stanic pro elektromobily. Síť MOL se tak může pochlubit svými 28 dobíjecími stojany na 26 čerpacích stanicích a jejich počet plánuje dále rozšiřovat. Řidičům, kteří se na cestu vydávají za volantem elektromobilu, nabízí MOL ve spolupráci se Driivz Ltd. ještě pohodlnější způsob dobíjení vozidla. Nová aplikace MOL Plugee totiž umožňuje ovládat dobíjecí stanici zcela samostatně. Přes aplikaci je také možné i zaplatit bez nutnosti asistence obsluhy.
Chuťovky, které potěší každého
Doby, kde se řidiči na benzínových pumpách museli obejít jen s kávou z automatu, jsou ty tam. Již v roce 2021 uvedl MOL na trh svá privátní kávová zrna Fresh Corner coffee beans, letos však zašel ještě dál a svůj úspěch stvrdil baleným mlékem Fresh Corner Milk, které potěší především milovníky cappuccina. V polovině roku 2022 pak rodinu privátních značek Mol rozšířily energetické nápoje JIM a kolekce brambůrků Crunch&Go.