Campari, legenda mezi aperitivy a stálý partner umění i stříbrného plátna, opět určuje atmosféru filmového festivalu. Podobně jako na letošním Berlinale a filmovém festivalu v Cannes je Campari oficiálním drinkem Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. Unikátním signature drinkem, vytvořeným speciálně pro tuto příležitost, je Negroni KVIFF 57. Jeho nezaměnitelnou chuť si hosté budou moci vychutnat ve stylovém Campari Lounge. Kromě nabídky oblíbených Campari drinků se návštěvníci Lounge mohou těšit na řadu zajímavých osobností, dozvědět se něco o historii i správném servírování, popovídat si o novinkách i unikátních receptech s barmanskými špičkami a ambasadory Milanem Zalešem a Filipem Jančárkem.
Cesta Campari na stříbrné plátno začala už průběhu 20. a 30. let 20. století. Tehdy Davide Campari, syn zakladatele značky, zahájil spolupráci s velkými hvězdami filmu, divadel, kabaretů i slavnými zpěváky. Výsledkem byly ve své době naprosto unikátní umělecky pojaté reklamní kampaně, které svým nezaměnitelným stylem zaujaly širokou veřejnost. Na spolupráci pak navázali i další následovníci, a s Campari spolupracovaly hvězdy jako Federico Fellini nebo Paolo Sorrentino, ale také řada mladých umělců. Dnes již legendární krátké filmy Red Diaries (Červené deníky) jsou symbolem vášně, dobrodružství a tajemství. V projektu Fellini Forward se zase propojuje svět lidí a umělé inteligence.
Ikonický aperitiv Campari letos navazuje na velmi úspěšnou účast na festivalech v Berlíně a v Cannes, kde se stal hvězdou večírků s předními osobnostmi filmového plátna. Na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech bude znovu udávat tón a styl moderních nápojů, a to v podobě nejoblíbenějších míchaných drinků na bázi Campari jako je ikonický Campari Spritz nebo trendy Negroni, ale také jako součást nového Negroni KVIFF 57, signature drinku letošního festivalu v Karlových Varech.
„V samotné podstatě Campari je od počátku zakořeněná touha po změně, hledání nových cest, příběhů a inovací. Je symbolem výjimečné chuti, ale i vášně a tajemství, a to z ní vytváří nedílnou součást světa umění. Její spojení se světovými filmovými festivaly po celém světě je dalším dílkem mozaiky bohaté historie značky,“ přibližuje Vilma Kazdová, marketingová manažerka společnosti UPB, která značku Campari pro český a slovenský trh zastupuje.
Jedním z center kulturního dění a setkávání významných osobností nejen ze světa filmu bude i letos exkluzivní Campari Lounge, který přináší skvělou atmosféru i spojení umění a nezaměnitelné chuti. Návštěvníci ho najdou uvnitř KVIFF.TV Parku v těsné blízkosti hotelu Thermal. Návštěva designového Campari Lounge bude výjimečným zážitkem pro všechny, kteří chtějí ochutnat některý z Campari drinků, ať už legendární Campari Spritz nebo aktuálně nejoblíbenější koktejl Negroni. Jedinečnou novinkou letošního roku bude signature drink festivalu Negroni KVIFF 57. Originální mix v sobě spojuje chuť Campari, vermutu Cinzano Rosso infuzovaného pomerančovým čajem, prosecca a likéru Grand Marnier, který je unikátní kombinací pravého koňaku a esence divokých tropických pomerančů.
Na návštěvníky Campari Lounge čeká kromě skvělých drinků a italské atmosféry také atraktivní program. V KVIFF.TV Parku se mohou těšit na rozhovory, debaty, setkání s tvůrci nebo oblíbené soutěžní kvízy. Novinky ze světa koktejlů, ale také vše o historii, správné přípravě a tipech hostům představí pánové Milan Zaleš, vítěz celonárodního kola nejprestižnější světové barmanské soutěže a dlouholetý ambasador značky Campari, a Filip Jančárek, další z top barmanů v ČR. Oba se kromě mixologie dlouhodobě věnují i školení a vzdělávání barmanů.
Campari Lounge bude pro návštěvníky otevřený po celou dobu festivalu od 11:00 do 03:00, první den od 14:00 do 03:00. Kromě Campari budou v nabídce i další oblíbené italské drinky. Mezi 17. a 19. hodinou se budou k drinkům servírovat i speciální italské snacky, autentické milánské aperitivo, tj. drobné občerstvení v době před večeří.