Lidl rozšiřuje svůj závazek ohledně cyklistiky a stává se hlavním sponzorem a strategickým partnerem UCI WorldTour týmu Lidl Trek. Dlouhodobé partnerství s jedním z předních týmů v mezinárodní cyklistice začíná ženským Giro d’Italia 30. června 2023 a mužskou Tour de France 1. července 2023.
Partnerství, které nemůže být vhodnější: Dvě mezinárodní značky spojené svým závazkem k výkonu. Lidl a Trek mají společné ambiciózní plány: Sestavit na světové cyklistické scéně tým, který nadchne a bude inspirací pro fanoušky cyklistiky, příští generaci šampionů žen a mužů a také všechny jezdce, příležitostné i profesionální. Lidl a Trek se jako partneři zaměří nejen na sportovní úspěchy, ale také na podporu zdraví obecně – kromě cvičení a sportu také na vědomou výživu. Pro obě společnosti je zásadně důležité podporovat zdravý a aktivní životní styl jako součást své společenské odpovědnosti.
„Chceme být vzorem pro udržitelnou cyklistiku. Proto jsme nadšeni, že můžeme podporovat silný, různorodý tým špičkových mezinárodních sportovců. Jsme přesvědčeni, že zdravá výživa a aktivní životní styl – utvářený sportem a cvičením – podporují pohodu lidí. Stejně jako jsou naše produkty Lidl dostupné pro každého, je cyklistika sportem pro každého a vhodná pro všechny, kdo chtějí být v každodenním životě aktivnější. Toto poselství chceme sdílet s co největším počtem lidí,“ popisuje mluvčí společnosti Lidl Česká republika Tomáš Myler.
„Součástí našeho poslání je poskytovat našim zákazníkům vynikající zákaznické služby a je jasné, že Lidl to vnímá stejně,“ říká prezident Treku John Burke. „Těšíme se na úzkou spolupráci při budování nejlepších cyklistických týmů na světě a zároveň předávání inspirace k tomu, aby lidé více využívali svá kola.“
Kromě svého mezinárodního cyklistického závazku podporuje Lidl Česká republika také četné sportovní a cvičební iniciativy na regionální a místní úrovni, jako je například spolupráce s běžeckým seriálem RunTour nebo podpora výzvy Pěšky do školy či Školky v pohybu.