Hanácká vodka z Palírny U Zeleného stromu představuje již třetí roztančený televizní spot s Matějem Ruppertem, který tentokrát provází diváky po aktivitách, kde hrají primátelé a zábava. Ať už se jedná o taneční party, nebo svatební veselí. Nová kampaň opět cílí na všechny ve věku 18+, kteří se chtějí bavit, tančit a užívat si léto.
Nový televizní spot, který běží od 10. července, se natáčel pod taktovkou režiséra Adama Vopičky hned v několika lokacích v Praze nebo v Plzni. Produkci spotu zajistil Flux Films a za kreativním konceptem stojí Petr Vlasák, Jan Mička a Pavel Hluchý. „Nový spot na Hanáckou vodku má divákům komunikovat hlavně to, že ji lze konzumovat při různých příležitostech od grilovačky na zahradě po festival, a to bez ohledu na věk. Tedy samozřejmě pokud je vám 18+,“ sděluje Veronika Havettová, brand manažerka Hanácké vodky, a dodává, že Hanácká vodka je určena pro všechny, kteří si chtějí vychutnat její křišťálovou čistotu v podobě shotu nebo jsou naopak milovníky míchaných drinků.
Matěj Ruppert po třetí
„Spolupracovat s Adamem Vopičkou je pro mě vždycky radost a s výsledkem jsem opravdu spokojený,“ říká Matěj Ruppert, který celým spotem Hanácké vodky provází již po třetí. Tentokrát je ale na rozdíl od předešlých spotů, kde byl hlavním tanečníkem v popředí, jeho role spíše upozaděna. „Matěj se tentokrát ve spotu objevuje na místech, kde by ho divák možná nečekal. Zjeví se jako barman v klubu, vyhazovač na festivalu a podobně,“ říká Veronika Havettová. Hudbu, která ve spotu zní, složil Lukáš Chromek, zpěv samozřejmě patří Matěji Ruppertovi.
Televizní spot bude k vidění od 10. července do 31. srpna, a to hned ve dvou verzích. „V jedné se objevuje prostředí domácí party, nočního klubu a festivalu, v té druhé se místo na festivalu ocitají účastníci na svatbě,“ dodává brand manažerka Hanácké vodky.