Na volné filmové pokračování úspěšného seriálu #martyisdead ověnčeného International Emmy Award 2020 čekali fanoušci tři roky. Nyní vstupuje v podobě celovečerního thrilleru s názvem #annaismissing do kin po celé republice. Odvrácená strana internetu hrála roli už v hitu #martyisdead, který byl inspirovaný reálným příběhem kyberšikany, v novém filmu #annaismissing zmizení mladé influencerky Anny otevírá témata online bezpečnosti či „cancel culture“ – směrem ke všem uživatelům sítí, teenagerům i jejich rodičům.
Když se influencerka Anna známá svým provokativním obsahem na sítích odmlčí, její fanoušci se o ni nepřestávají zajímat. K tomu patnáctiletá Nina najde fotku polonahé Anny v mobilu svého táty a rozhodne se ji vypátrat. Další filmový počin producentů Vratislava Šlajera, Jakuba Košťála, Milana Kuchynky a režiséra Pavla Soukupa uvede do českých kin 10. srpna společnost Aerofilms. Ve filmu #annaismissing hrají Viktorie Vítová, Alexandra Vostrejžová, Marek Němec, Barbora Bočková, Magdalena Čečo, Petra Bučková, Vlastina Svátková nebo Tereza Holá.
Stejně jako u #martyisdead chtějí tvůrci kromě otevírání důležitých témat diváky bavit a vyprávět napínavý příběh s překvapivým odhalením. „Thriller #annaismissing volně navazuje na seriál #martyisdead, ale vypráví nový příběh a věnuje se novému případu. Opět jde o příběh inspirovaný realitou, velmi aktuální a současný. Film cílí na mladé diváky, ale stejně jako předchozí #martyisdead bude bavit i jejich rodiče,“ shodují se producenti Vratislav Šlajer a Jakub Košťál.
„Pro mě osobně je v tomto filmu řada výrazných témat, která mě děsí, ať už jsou to toxické sexuální vztahy nebo pasáže, kde se vykresluje, jak jednoduché je dostat se na internetu pod lavinu nenávistných komentářů. Je zajímavé, jaké emoce dokáže na internetu v diskusi vzbudit v lidech také naše influencerka Anna, která ani neexistuje,“ říká Alexandra Vostrejžová, představitelka jedné z hlavních hrdinek filmu jménem Nina. V současné době je exkluzivně ke zhlédnutí na Voyo osmidílný seriál #martyisdead.
Filmový projekt #annaismissing vznikl ve spolupráci s Nadací PPF a bude součástí osvětové kampaně Bezpečně v síti Nadace O2 – Děti on-line. Když rodič netuší…. Film #annaismissing vznikl v koprodukci Bionaut Dark a Fameplay, podpořil jej Státní fond kinematografie a Prague Audiovisual Fund. Distributorem filmu je společnost Aerofilms, mezinárodním distributorem SKOOP Media. Partnery projektu jsou Nadace PPF, Bezpečně v síti.cz, ČSOB a Dell.