Notino, největší online prodejce parfémů a kosmetiky v České republice i v Evropě, spouští ve 27 evropských zemích vánoční kampaň s názvem „Darujte si klid“ z dílny Triadu. Koncept představuje širokou nabídku Notina a pohodlný nákupní proces, díky kterému mohou lidé bez stresu a shonu nakoupit dárky pro všechny – včetně sebe. A to na jednom místě, jednoduše a v klidu z pohodlí domova.
Kampaň startuje v polovině října ve všech 27 zemích, ve kterých Notino v současné době působí. Objeví se také na televizních obrazovkách, a to celkem v 15 státech, a v 17 evropských zemích na dalších kanálech včetně YouTube a platforem Meta. Zákazníci ji budou moci zaznamenat také v retailu, na komunikačních kanálech Notina a prostřednictvím influencerů, kteří se společností spolupracují. Například v polské verzi spotu se představí herečka a ambasadorka Notina Malgorzata Socha.
Kampaň „Darujte si klid“ chce ukázat, že vánoční nákupy mohou probíhat bez stresu a v pohodě, a proto Notino svým zákazníkům představuje možnosti uživatelsky přívětivé aplikace, která jim nákupy vánočních dárků zpříjemní.
„Přejeme si, aby si naši zákazníci krásný předvánoční čas a přípravu na Vánoce opravdu užili. Spousta lidí si dělá zbytečné starostí, a přichází tak o kouzlo Vánoc,“ říká Martina Juráňová, senior brand marketing manager Notina. „Jedním z hlavních stresů může být nakupování vánočních dárků a to je něco, s čím může Notino opravdu pomoci. Nákupy na Notinu jsou tak jednoduché, že si je může každý užít v úplném klidu a pohodě. Díky naší aplikaci a dalším vychytávkám, které nákup usnadňují a zpříjemňují, si můžete u nakupování odpočinout, dát si třeba masku a relaxovat,“ doplňuje.
„Uprostřed svátečního spěchu a ruchu nám vánoční kampaň Notina připomíná drahocenný dar pohody,“ říká i Alexander Montchovsky, brand marketing director Notina. „Ve vánočním období je pro nás nejdůležitější přijmout klid, najít krásu v pomalejším tempu a vychutnat si radost z pokojných chvil.“
„Cílem kampaně je ukázat, že nákupem na Notinu získají zákazníci po celém světě to, čeho se jim v předvánočním období často nedostává, tedy klid. V kampani ‚Darujte si klid‘ proto pracujeme s myšlenkou, že online nákupy na Notinu lidé obdarovávají nejen své blízké, ale již zmíněným klidem i sebe,“ představuje koncept Richard Axell, kreativní ředitel agentury Triad Prague, která kampaň vytvořila.
„Celý kontext kategorie beauty se proměňuje v souladu s důležitým společenským tématem. Krása by dnes již neměla být jen o tom, skvěle vypadat, ale hlavně se skvěle a zdravě cítit. Proto jsme ve strategii reagovali na důležitost wellbeingu, který je pro Notino klíčovým tématem,“ doplňuje myšlenku konceptu Anastasia Sochneva, account director agentury Triad.