Silné značky se spojily, aby přispěly na pomoc předčasně narozeným dětem. Z každé stavebnice LEGO® prodané v březnu a dubnu v hypermarketech Globus poputuje 10 korun neziskové organizaci Nedoklubko®. Ta dlouhodobě pomáhá rodinám předčasně narozených miminek a spolupracuje s neonatologiemi napříč Českem. Z výtěžku organizace tak pořídí například NedoVaky pro blízký kontakt rodičů s jejich nedonošeným miminkem a poskytne podporu rodinám, aby těžkou situaci po předčasném narození dítěte snáz zvládly.
V posledních letech se u nás rodí přibližně 7 % dětí před ukončeným 37. týdnem těhotenství, podle webu Nedoklubko® to ročně představuje zhruba 7 000 dětí. I když je české lékařství na velmi vysoké úrovni a dokáže zachránit vysoké procento nedonošených miminek, přeci jen je start života pro novorozeně i jeho rodinu těžký. Proto je důležitá podpora, kterou nezisková organizace Nedoklubko® nabízí. Péče o předčasně narozené děti je nákladná, a proto je finanční pomoc od společností Globus a LEGO Group vítaná. „Projektů, které pro ulehčení startu života rodin s nedonošenými dětmi konáme, je celá řada. Podporujeme rodiče, aby situaci v této těžké chvíli zvládli, věnujeme každé mamince předčasně narozeného miminka uvítací balíček s radami a dárky, jež pomáhají zvládnout těžký začátek. Na to vše jsou neodmyslitelně potřeba i finance. Jsme proto moc rádi, že nám LEGO Group s Globusem nabídli tuto sbírku,“ řekla Lucie Žáčková, ředitelka organizace Nedoklubko®.
LEGO Group a Globus společně pro miminka do dlaně
Každá prodaná stavebnice LEGO v hypermarketech Globus od 1. března do 30. dubna podpoří 10 korunami předčasně narozená miminka a jejich rodiny. „Naší misí v LEGO Group je odjakživa inspirovat a rozvíjet budoucí stavitele zítřka. Organizace Nedoklubko® staví na obdobných hodnotách a zároveň nám spojení otevírá možnosti podporovat předčasně narozené děti a jejich rodiny. Těší nás, že můžeme být společně s obchodním řetězcem Globus součástí této mimořádné iniciativy, která přináší pozitivní změny do životů těch, kteří to potřebují,“ komentuje spolupráci Iva Ambrožová, ředitelka marketingu společnosti LEGO Group.
Všech šestnáct hypermarketů Globus nabízí široký výběr stavebnic LEGO. Zákazníci pražského hypermarketu na Černém Mostě a v Ostravě si dokonce mohou vybírat v nadstandardně zásobovaných prodejních místech formátu shop in shop. To vše je příslibem zajímavého výtěžku. „Dobročinnost je nám vlastní. Podporujeme ročně stovky neziskových organizací v jejich konání. Jsme přirozeně rádi, že můžeme být nápomocní i něčemu tak citlivému, jako je podpora lepšího životního startu těm úplně nejmenším. Dárcem se stane každý zákazník, který si u nás od 1. března do 30. dubna koupí libovolnou stavebnici LEGO,“ řekla Aneta Turnovská, tisková mluvčí Globus.
Společnost LEGO Group se pravidelně zapojuje do spolupráce s různými neziskovými organizacemi, aby přinesla radost prostřednictvím hry dětem v komunitách po celém světě. Učení hrou je klíčové pro pozitivní rozvoj dětí bez ohledu na jejich životní situace, a je přínosné nejen pro ně, ale i pro celou rodinu. „Naším posláním je poskytovat radost prostřednictvím stavění ze stavebnic LEGO, ale také podporu vzdělání a pozitivního rozvoje každého dítěte. Ve spolupráci s neziskovými organizacemi se snažíme vytvářet prostředí, kde učení a radost ze hry tvoří neodmyslitelnou součást každého dětského zážitku,“ dodává Ambrožová. Zároveň vyjadřuje velký vděk všem, kteří se na přípravě projektu podíleli. „Nasazení a vynaložené energie všech zúčastněným do aktivity, která zlepšuje miminkům start do života, si velmi vážím a ráda bych všem poděkovala za jejich vynikající práci,“ uzavírá Ambrožová.
Malý andílek Natálka: Tvář podpory pro předčasně narozené děti
Tváří akce je šestiletá Natálka, která se narodila ve 29. týdnu těhotenství. Díky péči lékařů i výrazné pomoci své rodiny je dnes v naprostém pořádku. Rodičům se zvládnutím náročné situace pomohlo právě Nedoklubko®.Začátek formuláře „Když jsem ležela na rizikovém oddělení a věděla jsem, že mě předčasný porod nemine, svíral mě obrovský strach z toho, co bude. Dozvěděla jsem se o organizaci Nedoklubko®, pročítala si různé příběhy maminek se stejným osudem a nesmírně mi to v této těžké chvíli pomohlo. Velmi si vážím práce organizace Nedoklubko®, díky které na to nejsme sami,“ sdílela svůj příběh maminka Natálky, Markéta Fučková.
Prodejní akci bude provázet i marketingová kampaň. Ta se promítne do komunikace online i přímo v obchodech Globus.