T-Mobile spustil zákaznický program Magenta Moments v září loňského roku a nyní jeho výhody využívá přes 830 000 uživatelů. Během uplynulých osmi měsíců mohli zákazníci čerpat nejrůznější nabídky jak od partnerských firem, tak od operátora. Ten si pro ně v průběhu května a června připravil další speciální odměny. S kódem v aplikaci si mohou na prodejnách po celé České republice od dnešního dne vyzvednout sluneční brýle nebo stylové ponožky.
Kromě dárků na prodejnách najdou zákazníci v Magenta Moments spoustu hudby a partnerských nabídek. Hudební téma se soustředí na soutěže a festivaly. T-Mobile přináší svým zákazníkům vstupenky zdarma na řadu evropských festivalů jako jsou Colours of Ostrava, Paradies Garten, Inota nebo Lovestream. A k tomu i pár VIP balíčků s cestou i ubytováním – jeden na koncert P!nk v Bruselu a druhý exkluzivní balíček je na rakouský festival Rolling Loud. Další novinkou jsou nabídky od partnerů Samsung a Luxor.
Zákaznický program Magenta Moments na konci dubna překonal hranici 830 000 zákazníků. Počet aktivních uživatelů se pohybuje průměrně okolo 40 % měsíčně. Vždy záleží na konkrétním období, počtu soutěží i nových nabídek. Mezi ty nejoblíbenější patří výhody zaměřené na zábavu a volný čas – kina, galerie, koncerty, hry nebo občerstvení.
„Stále rostoucí počet uživatelů nám ukazuje, že Magenta Moments mají našim zákazníkům co nabídnout. Do aplikace se pravidelně vrací, protože vědí, že tam na ně vždy čeká něco nového nebo zajímavého. Oblibu programu dokazují i naše interní data o spokojenosti zákazníků. Z nich vidíme, že míra doporučení společnosti T-Mobile je u těch, co jsou registrovaní do Magenta Moments, přibližně o 6 bodů vyšší než u těch, kteří v zákaznickém programu nejsou. Proto jsme si pro ně připravili dárek jako překvapení,“ doplňuje Daniela Bednářová, segmentová manažerka ve společnosti T-Mobile.
Od 20. května do 30. června čeká na zákazníky operátora v aplikaci unikátní kód, s nímž si mohou na prodejnách vyzvednout jeden ze dvou dárků v podobě slunečních brýlí nebo magentovo-černých ponožek. Prohlubování znalosti zákaznického programu Magenta Moments i rozdávání dárků podpoří nová marketingová kampaň pod komunikačním konceptem #MeziSvými.