Objevujeme pro vás témata a místa, která nesmíte minout. Inspiruje nás jedinečnost každého člověka a hledáme příběhy, které stojí za to vyprávět. Příběhy lidí, co našli odvahu jít vlastní cestou. Vytváříme pro vás Amazing prostor
„Úvodní slova prvního čísla magazínu Amazing dokonale vystihují celý kontext, zpracování i poselství, které bychom rádi nabídli nejen našim stávajícím příznivcům. Otevíráme cestu nové inspiraci v tradičnějším pojetí – chceme lidem ukázat amazing prostor, který nabízí a spoluutváří každá strana našeho magazínu,“ komentuje počin Petr Kotík, zakladatel projektu Amazing Places a vydavatel nově vzniknuvšího tištěného periodika, které poprvé vstoupí do distribuce 25. května.
„Naše aktivity a strategická komunikace byly dosud zaměřeny na přenos krásy reálného života, přírody a světa do online prostředí. Nyní mám pocit, že nastal čas na další, v dnešní době možná svým způsobem odvážný krok, přenést všechna místa právě v jednom velkém Amazing prostoru v tradičnějším médiu. To, věřím, podtrhuje i prvotřídní zpracování magazínu; 170 stran plných kouzelných a barevných míst z celého světa, inspirativních osobností z řad celebrit i dalších, kteří prostě podle nás mají co říct,“ doplňuje Kotík.
Magazín Amazing bude vycházet pravidelně každé čtvrtletí, kdy svojí periodicitou odkazuje na jednotlivá roční období.
Za grafickou podobou Magazínu stojí autor vizuálu Jan Kolář a Art Directorka Karin Zadrick, fotografií se chopila rovněž Karin společně s Janem Fauknerem a Ondřejem Košíkem, obsah vzniká pod vedením šéfredaktorky Kateřiny Černé.
„Mám radost, že náš tým stojí na silných osobnostech a témata, která zpracováváme zároveň žijeme a jsou nám tak přirozeně blízká. První vydání s podtitulem Na cestě je tedy nejen o cestování, ale také o cestách, kterými si člověk musí projít, aby dosáhl něčeho výjimečného. V pravidelných rubrikách jako například Amazing tandem, Amazing food, Seet map, Amazing desing a Green way budeme pravidelně přinášet příběhy a rozhovory s osobnostmi, které posouvají hranice svých oborů a obohacují nás svou energií a vizionářským přístupem,“ prozradila nám šéfredaktorka Kateřina Černá.
Potenciální čtenáře Amazing oslovuje pomocí online kampaně, která je postavena na vlastních profilech magazínu na sociálních sítích Instagram a Facebook a spolupráce s influencery, kteří se objevují v prvním čísle; například manželé Veronika a Biser Arichteva, Ester Geislerová či Dominik Feri.
Vše je propojeno s webem Amazing Magazin. Současně běží podpora v rámci portálu HitHit, kde je možné prostřednictvím předplatného podpořit magazín i pro další vydání. V běžném prodeji bude k zakoupení v rámci sítě trafik Relay a ve vybraných kavárnách či knihkupectvích. Náklad prvního čísle je 5 000 kusů, prodejní cena za výtisk bude 200 korun. V plánu je se do roka dostat na náklad minimálně 15 000 kusů a etablovat se jako alternativa k dnešním lifestylovým titulům na trhu a vytvořit časopis nezávislý na velkých mediálních domech včetně nízkého procenta komerční reklamy. Tomu odpovídá i obchodní model prvního čísla, v němž je fotostory společnosti Mercedes-Benz Česká republika koncipována jako cestovatelský zážitek s modelem Marco Polo HORIZON Veroniky Hong, zástupkyně šéfredaktorky magazínu.