PUMA představuje společně s novou ambasadorkou – globální K-pop senzací – Rosé z jihokorejské skupiny BLACKPINK svou první oficiální kampaň.
Po stylovém příjezdu na letiště přichází s kampaní, v níž hraje hlavní roli model Palermo. Zpěvačka vynesla ikonické tenisky s kořeny ve stejnojmenném italském městě na pulzující ulice jihokorejského Soulu. Vsadila na výrazné barevné varianty Palermo Vintage “Cobalt” a “Black”, které dávají vyniknut klasickému designu boty s gumovou podrážkou ve stylu terrace. Styling ambasadorčina outfitu je inspirovaný prostředím sportovních stadionů, na kterých se design legendárních tenisek zrodil.
Partnerství PUMA s Rosé se bude vedle Palerma soustředit na další ikonické siluety s DNA značky, mimo jiné také v rámci projektu „Rewrite the Classics“, který oslavuje nadčasové designy tenisek PUMA, a transformuje je optikou nové generace. Spojením hudby a netradičního mladistvého přístupu přinese K-pop star do globálních kampaní značky PUMA nový úhel pohledu a svěží vizi.
Model PUMA Palermo je nyní k dispozici ve Footshopu, Queens, Buzz, Shooos a na PUMA.com v mnoha barevných variantách.