Turistická oblast Brdy a Podbrdsko je vyhlášená svou krásnou tichou přírodou, ideální k podnikání libovolně dlouhých procházek. Nabízí ovšem i široké možnosti kulturního vyžití, a to nejen jako alternativu k pobytu v přírodě v případě nepříznivého počasí. Aktuálně v oblasti probíhá několik výstav včetně dvou konaných při příležitosti 100. výročí od založení Československé obce legionářské. K návštěvě zve příbramská Galerie Františka Drtikola se stálou expozicí i dočasnými výstavami fotografií Martina Andrleho a příbramských soch a plastik po roce 1945. Na výstavu obrazů se dá vyrazit také do charitní kavárny a obchůdku YESBez. Letos v září se turistická oblast Brdy a Podbrdsko stala certifikovanou oblastní organizací destinačního managementu.
Výstava obrazů Petry Bouška Kvapilové s názvem Na křídlech je do 31. října k vidění v charitní kavárně a bezobalovém obchůdku YESBez v Příbrami. Poetické obrazy zachycují tanečnice, motivy andělů, vesmír, symbolická zvířata i jiné prvky, které si v nich návštěvníci najdou.
V příbramské Galerii Františka Drtikola je momentálně kromě stálé expozice k vidění výstava fotografií Martina Andrleho Nad Zemí a také výstava Sochy a plastiky v Příbrami po roce 1945. Ukazuje sochy a plastiky tak, jak je na fotografiích zachytil Jiří Thýn. Fotografie Martina Anderleho budou v galerii k vidění do 31. října, sochy a plastiky do 7. listopadu.
100. výročí od založení Československé obce legionářské připomínají v oblasti Brdy a Podbrdsko hned dvě výstavy. Jedna z nich nese název Život a cesty československých legionářů a k vidění je do 30. listopadu v budově Státního okresního archivu Příbram. Další je k vidění do 31. prosince v Památníku Vojna Lešetice u Příbrami a byla pojmenována Legionářské osobnosti 1., 2. a 3. odboje.
Turistická oblast Brdy a Podbrdsko, z. s. se letos v září nově stala certifikovanou oblastní organizací destinačního managementu, a to v rámci kategorizace organizací destinačního managementu, který uděluje komise národní turistické centrály cestovního ruchu CzechTourism. Uspěla s vynikajícím dosaženým výsledkem 93 ze 100 možných bodů. „Turistická oblast Brdy a Podbrdsko jako organizace destinačního managementu funguje teprve od roku 2018 a řadí se tak mezi nejmladší středočeské DMO. Můžu potvrdit, že je velmi činorodá a nabízí kvalitní produkty i profesionálně zpracované materiály,“ dodává Jakub Kulhánek, vedoucí marketingu Středočeské centrály cestovního ruchu.