Středočeská centrála cestovního ruchu spouští svůj projekt Cestuj srdcem. Devět vybraných influencerů (či skupin influencerů) – srdcařů – od konce července cestuje po devíti regionech středních Čech a své zážitky z kraje, označovaného za srdce Čech, budou sdílet na svých sociálních sítích. Projekt vychází z konceptu uměleckých stáží a jeho hlavním cílem je podpořit znovu se probouzející cestovní ruch ve středních Čechách a přilákat do kraje nové návštěvníky i z řad mladší generace.
Střední Čechy jsou „královskou“ zahrádkou, o jejíž krásu je potřeba se podělit s náruživci i lenošivými rekreanty. Středočeská centrála cestovního ruchu tak z účastníků přihlášených na základě výzvy vyhlášené v průběhu června vybrala několik nadšených vypravěčů příběhů, talentovaných fotografů a „videomejkrů“ – digitálních umělců, kteří se o svůj obsah rádi dělí se svými sledujícími a širokým publikem. Těmto kreativcům centrála v období od konce července do začátku září 2021 poskytuje zázemí v podobě ubytování, jídla, vstupenek, ad., což umožní, aby si pobyt ve středních Čechách opravdu užili. Hlavním cílem je, aby přitom s ostatními lidmi sdíleli krásy a možnosti středních Čech a ukázali, že vydat se do kraje je skvělý nápad. Pomohou také vyvracet neopodstatněné zaškatulkování středních Čech coby jednodenní destinace.
„Projekt vychází z konceptu uměleckých stáží a v České republice se s ním lidé mohli setkat třeba v jižních Čechách, kde jsme se při jeho přípravě inspirovali. Chceme se podělit o krásu středních Čech, které toho mají tolik co nabídnout, a vybrali jsme za tím účelem devět digitálních umělců nebo, chcete-li, influencerů. Přihlásilo se na třicet zájemců. Při výběru jsme se drželi i toho, aby to byli influenceři nabízející skutečně různorodé úhly pohledu. Někdo bude po středních Čechách cestovat se svými dětmi, někdo obytným autem, autostopem a někdo i na vozíčku,“ doplňuje Karolína Kratochvílová, projektová manažerka Středočeské centrály cestovního ruchu.
V rámci projektu po středních Čechách vyrážejí níže uvedení influenceři. O zážitcích budou informovat zejména na svých instagramových profilech a dalších sociálních sítích (YouTube, Facebook). Příspěvky budou sdíleny také na sociálních sítích centrály, a to jak na instagramu, tak na facebookovém profilu.