Máme nejlepší web. Prvenství nám náleží v kategorii Firemní web pro malé a střední firmy. Rozhodla o tom porota soutěže WebTop100. Je to už podruhé, kdy náš web v této soutěži získal zlato.
Nový web jsme spustili před necelým rokem. Je responzivní, to znamená, že je zobrazitelný a plně funkční v mobilních zařízeních, ze kterých je více než polovina návštěv webu. Grafika a řešení webu je přehledné, navozuje celkově lepší dojem pomocí fotografií, vizuálních prvků a mikroanimací. Nově jsou zpracované příběhy pivovaru a sladovny, nebo například sortiment sudového piva, kterým provází naše pin-up girls. Přehlednější a uživatelsky přívětivější je rovněž e-shop.
„Došlo i na změny, které nejsou viditelné, ale šetří nám práci a čas. Například nákupy v e-shopu se propisují přímo do ekonomického systému, což zjednodušuje operativu spojenou s vyřizováním objednávek. Snazší je i práce při aktualizacích webu,“ jmenuje další změny ředitel marketingu Tomáš Lipták.
Přístupnější i pro hostinské
Jednodušší cestu mají i hospodští, kteří uvažují o tom, že ve svém podniku chtějí čepovat naše pivo a potřebují rychle najít kontakt na regionálního obchodního zástupce. Zachované jsou oblíbené funkce jako možnost si prohlédnout magazín Vlastní cestou, nebo si přihlásit jeho odběr, zůstává funkce hlídacího psa pro zájemce o práci v pivovaru.
Předchozí web sloužil deset let a také získal v soutěži WebTop100 první místo. Oba weby pro nás připravila firma FG Forrest, které děkujeme za skvělou spolupráci.
foto: Ocenění přebrali šéf projektových manažerů firmy FG Forrest Petr Foltýn a naše markeťačka Klára Šafusová.