Heineken® spouští novou reklamu s názvem „Worth the Wait“ – „Stojí za to si počkat“ – vytvořenou ve spolupráci s hercem Danielem Craigem. Oslavuje dlouho očekávané uvedení nového filmu o Jamesi Bondovi „Není čas zemřít“. Reklama ukazuje Daniela Craiga, jak trpělivě čeká na první uspokojivý doušek ledově vychlazeného piva Heineken®. Odkazuje tím na fanoušky, kteří napjatě očekávají další díl série, a ukazuje, že nejlepší věci přicházejí k těm, kdo si počkají.
Spot Worth the Wait je ke zhlédnutí zde.
Film Není čas zemřít byl celosvětově uveden do kin 30. září 2021 skrze společnost Universal Pictures International. V USA se v kinech objeví od 8. října pod hlavičkou společnosti Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) prostřednictvím jejího vydavatelství United Artist Releasing.
Bram Westenbrink, globální šéf značky Heineken®, řekl: „Heineken® je hrdým partnerem filmů o Jamesi Bondovi od roku 1997. Takže stejně jako všichni fanoušci Bonda se ani my nemůžeme dočkat, až se film Není čas zemřít začne promítat v kinech. Přesto věříme, že na některé věci se skutečně vyplatí počkat. A nyní to můžeme dokázat. Ať už je to ledově vychlazené pivo Heineken®, nebo akční filmový trhák – nejlepší věci skutečně přicházejí k těm, kteří si počkají.“
Aby ukázala, že na dobré věci se opravdu vyplatí si počkat, provedla společnost Heineken® sociální experiment. Během něj v intervalu 0 až 30 minut dostalo 115 lidí vychlazené pivo Heineken® nebo Heineken® 0.0. Ukázalo se, že lidé, kteří čekali 20 minut, byli nejspokojenější.
Poznatky z experimentu
Mezi hlavní zjištění patří:
- Nejvyšší spokojenost s pivem projevili účastníci, kteří čekali 20 minut (41 %).
- Účastníci, kteří čekali 30 minut, vykazovali nejvyšší míru spokojenosti s chutí piva (31 %).
- Čtyři z deseti účastníků přisuzují spokojenost očekávání, že dostanou své pivo.
- Více než polovina účastníků (56 %) souhlasí s tím, že si věci více vychutnávají, když si na ně musí trochu počkat.
- Kdyby si účastníci mohli vybrat, považovali by za optimální dobu čekání na pivo 6,4 minuty. Náš výzkum však ukázal, že spokojenost dosáhla vrcholu ve skupině s 20minutovým čekáním. Z toho vyplývá, že okamžité nebo alespoň rychlejší uspokojení není tak uspokojivé, jak by si lidé mohli myslet.
Doktorka Daria A. Bakina, sociální psycholožka a ředitelka výzkumu ve společnosti Edelman Data & Intelligence, uvedla:
„Výzkum navazuje na dlouhou tradici experimentů v ‚reálném světě‘, za reálných okolností, v oblasti sociální psychologie. Výsledky této studie ukazují, že čekání nemusí být špatná věc – ve skutečnosti přichází větší potěšení poté, co musíme překonat určitou překážku, jako je 20 minut čekání na osvěžující „dokonalé nalití piva“.