Campari představuje nový design lahve inspirovaný Milánem, městem kultury, světového designu, módy a rodištěm legendárního aperitivu. V ČR bude Campari distribuováno v nové lahvi od července tohoto roku. Slavnostní křest proběhne na letošním Karlovarském filmovém festivalu, jehož je Campari oficiálním drinkem.
Originální tvar lahve Campari se během historie měnil a vyvíjel společně s městem, které pro něj bylo od počátku inspirací. To dokazuje i nový design lahve, tu nyní zdobí reliéf zobrazující jednu z dominant Milána, katedrálou Narození Panny Marie, známou jako milánský dóm. Jedinečný výhled na Duomo di Milano, symbol města, si mohou vychutnat hosté Camparino in Galleria, legendárního podniku založeného v roce 1915 samotným Davidem Camparim. Tvar a vzhled nové etikety se proto přímo inspiruje liniemi milánského dómu a odráží výjimečnost, minimalistickou módu a současný design, tedy vše, co město symbolizuje.
„Nový vzhled je vizuálním holdem městu, kombinujícím styl, vkus a eleganci. Dynamický pohyb sbíhajících se linií odráží vývoj, kterým Campari během své historie prošlo, cestu od minulosti k budoucnosti, a jeho neustálou touhu po inovacích a rozvoji,” říká Vilma Kazdová, marketingová manažerka Ultra Premium Brands.
Spojení dvou ikon, Campari a Milána, trvá už více než 160 let a dokazuje, že jde o dokonalou harmonii. Sladění moderního stylu a historie, klasiky a objevování, podnikavého ducha i příjemných zážitků je přirozenou součástí podstaty Campari. Campari se také podílí na znovuotevření legendárního milánského kina Cinema Orchidea, provázání značky s městem oslavuje také speciální nabídka koktejlů v legendárním baru Camparino in Galleria.
Právě láska a respekt k umění vykrystalizovaly v dlouholetou podporu filmu a tradiční i nově navázaná partnerství se světovými filmovými festivaly například v Cannes, Berlíně či Benátkách. Do filmového portfolia Campari patří také populární krátké filmy „Red Passion“ vyjadřující vášeň i tajemství.
V ČR bude lahev slavnostně pokřtěna na letošním Karlovarském filmovém festivalu, jehož je Campari oficiálním drinkem, a navazuje tak na celosvětové spolupráce s filmovými festivaly.