Stále Oblíbenější nápoje FuzeTea přináší spojení směsi čajového extraktu s příchutí ovoce, díky kterému se můžete odpoutat od každodenního shonu a ponořit se do světa chutí a vůní. Čajový extrakt je z udržitelných zdrojů a je certifikován Rainforest Alliance. Novinkou na trhu je osvěžující příchuť, která v sobě kombinuje černý čaj, lahodné spojení broskve a netradiční chuť růže pro chvíle klidu i vzrušení.
Černý čaj v kombinaci s broskví a růží navíc ve variantě bez cukru, to je nová příchuť populárního nápoje FuzeTea. „Obliba nápojů FuzeTea u zákazníků i nadále roste, snažíme se jim proto přinášet nové a neotřelé příchutě, které reflektují jejich preference. Broskvová příchuť je mezi ledovými čaji nejoblíbenější, doplněná o odlehčenou chuť růže navíc varianta bez cukru nabízí zdravější variantu tohoto nápoje,“ říká Lukáš Topol, marketingový manažer značky FuzeTea Coca-Cola HBC ČR a SR. Novinka je dostupná ve dvou verzích balení – 0,5 litru a 1,5 litru. Nová příchuť přináší rafinované spojení černého čaje, oblíbené broskve a neotřelou chuť růže. Je to ideální kombinace pro chvíle klidu i vzrušení.
Nápoje FuzeTea mají nově na své etiketě QR kód, který odkazuje do Coke aplikace, kde mohou hrát zákazníci mini hry a soutěžit o zajímavé ceny. Až do 20. března totiž probíhá u všech sycených nealkoholických nápojů z portfolia Coca-Coly Národní spotřebitelská soutěž Marvel. Pod bílým víčkem nápojů FuzeTea najdou soutěžící promo kód, díky kterému mohou v Coke aplikaci hrát o zajímavé ceny. Hlavní výhra je zájezd do Disneylandu v Paříži.