Značka Pilsner Urquell bude nově rozpoznatelná i po sluchu. Její neodmyslitelnou součástí se stane audio branding, který bude značku reprezentovat při nejrůznějších příležitostech. Hudební agentura MassiveMusic se při jeho tvorbě nechala inspirovat samotnou chutí plzeňského ležáku i typickými zvuky pivovaru.
Natáčení zvuků i hudebních motivů probíhalo přímo v pivovaru, výsledné skládání a ladění celého audio loga proběhlo ve studiu MassiveMusic v Londýně. V průběhu se pracovalo s několika verzemi, ze kterých nakonec vykrystalizovala finální podoba zvukové stopy.
„Vydali jsme se do pivovaru, protože je srdcem značky. Jde o úžasné místo se silným dědictvím a příběhem,“ vysvětluje Joe Bush, Senior Creative Strategist. „Ochutnali jsme pivo a natočili zvuky klíčových míst pivovaru, údery bednářů, tóny měděných tanků i tradičního náčiní používaného v procesu vaření piva. Přímo v pivovaru jsme natáčeli i hudební doprovod. Do jádra zvukové identity Pilsner Urquell jsme tak vložili nejen charakteristiky reprezentující řemeslo a tradici značky, ale především její současnost a energii, stejně jako vášeň spotřebitelů, kteří ji milují. Audio branding Pilsner Urquell tvoří dobře zapamatovatelnou harmonii zvuků, která v budoucnu pomůže zlepšit vnímání značky,“ dodává Joe Bush.
Zvukové logo je krátká melodie nebo sled zvuků prezentující značku snadno zapamatovatelnou formou. Stále více světových firem ho využívá napříč všemi audiovizuálními komunikačními kanály s cílem posílit snadné rozpoznání a zvýšit znalost značky. Pilsner Urquell ale patří mezi první celosvětově známé pivní značky, které ho na trh uvedly.
„Naším cílem bylo vytvořit identitu, která bude vyjadřovat podstatu značky Pilsner Urquell, její historii, tradici, ale i současnost a budoucnost. Audio branding bude nedílnou součástí nejen naší komunikace, ale všech míst, na kterých se může spotřebitel setkat s naším pivem, naší značkou. Již nyní je součástí naší televizní reklamy v Česku, použili jsme ho při vyhlášení soutěže nejlepších výčepních Pilsner Urquell Master Bartender a bude součástí všech nadcházejících komunikačních aktivit. Věříme, že rozšíří zákazníkův zážitek spojený se značkou, už to nebude jen plná chuť, nádherná zlatá barva s krémovou pěnou, ale i charakteristický zvuk,“ říká Global Marketing Manager značky Pilsner Urquell, Zuzana Dudová.