Pomazánky značky Krajánek, určené milovníkům rybích specialit či aromatických sýrů, byly ve své kategorii oceněny ve Volbě spotřebitelů titulem Nejlepší novinka roku 2022. V tomto zákazníky oblíbeném a výrobci uznávaném prestižním nezávislém marketingovém programu se v letošním roce utkalo 97 firem se 162 výrobky. Z nich spotřebitelé zvolili 50 vítězů v nejrůznějších kategoriích. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc českých respondentů. Podkladem pro udělení ocenění byly výsledky unikátního průzkumu, jejž realizovala společnost NielsenIQ. Hodnoceny přitom byly produktové novinky i využité inovace daných výrobků. Vítěze v jednotlivých kategoriích zhlédla rovněž odborná porota složená ze zástupců odborných institucí, médií, marketingu a obchodu. V kategorii pomazánky byl pak titul udělen právě pomazánkám Krajánek od českého výrobce ALIMPEX FOOD a.s.
„Přes veškeré těžkosti spojené s děním na trhu se nám daří zařazovat na trh novinky. O to více nás těší, že tuto snahu dovedou spotřebitelé ocenit. Do letošního ročníku soutěže Volba spotřebitelů jsme přihlásili dvě pomazánky Krajánek, přičemž obě zabodovaly,“ uvádí Martin Kincl, marketingový ředitel. „Praktické balení výrobků Krajánek TRIO obsahuje tři druhy rybích nebo sýrových pomazánek. Hodí se tedy k přípravě rychlé svačiny nebo lehké studené večeře. Domnívám se, že spotřebitelům pomazánky Krajánek nejenom chutnají, ale oceňují u nich i snadnou přípravu lahodného a neotřelého pokrmu,“ dodává Martin Kincl.
„Rád bych vyzdvihl práci všech firem, které se i v nelehké době pouští do inovace a rozvoje svého výrobního programu. Všichni jsme vzhlíželi ke konci pandemie, jako k bodu, kdy se řád věcí vrátí k původnímu, jak ve výrobě, tak prodejích. Doba nás ale přesvědčuje, že nový normál představuje permanentní výzva, kdy musíme čelit velkým celospolečenským změnám s obrovským tlakem na cenu. A právě v této době oceňuji všechny, kteří i přes tyto aspekty rozvíjejí výrobky jak po inovativní stránce, tak zvyšují kvalitu,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti. „Spotřebitelů, tedy zákazníků si pak vážím za to, že preferují zdravé a čerstvé produkty. Podle výsledků průzkumu jasně vidíme, že pokračuje trend minulých let. Tedy trendy zdravého životního stylu a ekologie, které stále rezonují na předních místech,“ dodává Lukáš Matějka.