Kvalita a lokální původ jsou aspekty, které české zákazníky při výběru masa a masných výrobků zajímají čím dál více. BILLA na tento fakt klade důraz dlouhodobě, proto v roce 2011 uvedla na trh značku Vocílka. Ta je garantem ryze českého původu od chovu, výkrmu, porážky a zpracování. Vocílka se nyní představuje v novém designu, ve zcela transparentních a plně recyklovatelných obalech. Tváří značky Vocílka zůstává známý šéfkuchař, porotce populární soutěže MasterChef a majitel restaurace U Matěje Jan Punčochář.
Češi se při nákupech potravin kromě ceny výrazněji zaměřují na jejich původ a složení. Přihlížejí k tomu, odkud výrobky pocházejí – ať se to týká ovoce, zeleniny, mléčných výrobků či právě masa nebo masných výrobků. Maso nebo uzeniny nebo jiný sortiment z české produkce se tak čím dál více dostávají do hledáčku zákazníků. Pod privátní značkou Vocílka, která je k dostání pouze v prodejnách BILLA, najdou masné výrobky vysoké kvality a se 100% garancí českého původu. „Každý kus kuřecího, vepřového i hovězího masa a uzenin má doložitelný certifikát o původu, chovu, výkrmu i způsobu zpracování nebo výroby. Spotřebitel si tak může být jistý, že maso od Vocílky pochází opravdu z Česka a že není dovážené ze zahraničí,“ popisuje Jan Horník, senior nákupčí pro segment masa a masných produktů v řetězci BILLA ČR.
Vysokou kvalitou si mohou být zákazníci jisti i díky tomu, jak řetězec BILLA dohlíží na dodržování svých nároků na dodavatele přímo ve zpracovatelských závodech. „Spolupracujeme výhradně s českými masokombináty, které nejen splňují naše vysoké kvalitativní a hygienické požadavky, ale dokážou uspokojit poptávku a garantují přímý závoz do prodejen BILLA každý den. U těchto dodavatelů máme přímo v závodech své zaměstnance, kteří na původ a kvalitu masa i jeho zpracování dohlížejí,“ upřesňuje Jan Horník z řetězce BILLA.
Vocílka v novém kabátu
Privátní značka Vocílka nyní prochází proměnou. Zákazníci ji už brzy spatří v prodejnách v nové, modernější podobě. „Stávající obaly jsme používali už od roku 2011. Postupně ovšem přestaly vyhovovat moderním trendům, požadavkům na udržitelnost i nárokům zákazníků,“ říká Pavlína Tesařová, manažerka privátních značek v BILLA ČR.
Zákazníci se mohou těšit na snadněji čitelné obaly, které jim poskytnou všechny důležité informace o výrobku na jednom místě. V průhledných, plně recyklovatelných obalech navíc vynikne kvalita dokonale opracovaného českého masa. „Hlavní výhodou značky Vocílka je, že maso dodáváme do prodejen plně opracované. Zákazník ho tak nemusí porcovat či očišťovat. Pouze ho položí na pánev nebo dá do trouby a může začít ihned vařit,“ dodává Jan Horník z řetězce BILLA.
Na obalech spotřebitelé také najdou QR kódy, díky kterým zjistí informace nejen o původu masa, ale na webových stránkách také naleznou inspiraci s chutnými kuchařskými recepty. Mezi nejoblíbenějšími zástupci lze jmenovat například kuřecí prsní řízky, mělněné vepřové maso nebo porcovaný hovězí guláš.
Nový design loga je doplněn i upravenou vizualizací postavy pro značku charakteristického řezníka. Ten se nově pyšní plnovousem, novým účesem a tmavší zástěrou v barvě, která odpovídá barevnému ladění značky Vocílka. Postava řezníka nyní více odráží moderní vzhled, který lze spatřit právě i na samotných obalech.
S novou podobou značky Vocílka se budou zákazníci v prodejnách BILLA setkávat postupně. Od léta už mají nový vzhled kuřecí prsní řízky a vepřový a hovězí steak z pečeně. Do konce roku pak nové obaly budou mít všechny masné výrobky.