Značka irského piva Guinness reaguje na rostoucí poptávku po nealkoholických pivních alternativách a přivádí na český trh novinku Guinness 0.0, variantu oblíbeného piva s nulovým obsahem alkoholu. Vedle charakteristické, plné chuti totožné tradiční alkoholické verze, vyniká Guinness 0.0 speciálním mechanismem, díky němuž zákazníci získají z plechovkového piva ve svých domovech stejně dokonalý zážitek jako z nápoje načepovaného v restauraci.
Guinness 0.0 si získal velkou oblíbenost v zahraničí, například ve Velké Británii, Irsku, USA či Francii. Díky nulovému obsahu alkoholu si značka získává i nové spotřebitele, kteří si oblíbili chuť plného irského stoutu, ale z nějakého důvodu nemohou nebo nechtějí konzumovat alkohol. Poptávka po nealkoholických variantách piv roste – tvoří už přes 4 % celkové konzumace piva v Česku. Pivovary Staropramen, které jsou výhradním distributorem značky Guinness
pro Českou republiku, na tento trend reagovaly už na jaře. „V březnu jsme na trh uvedli Staropramen Nealko s vylepšenou recepturou, v květnu rozšířili portfolio nealkoholických pivních mixů o řadu COOL+. Možnost vychutnat si svůj oblíbený nápoj bez obsahu alkoholu chceme nyní dopřát i milovníkům ikonického piva Guinness,“ popisuje Matěj Pumpr, brand manažer značky Guinness ze společnosti Pivovary Staropramen.
Z plechovky jako čepované
Díky jedinečnému použití dusíku, jehož průkopníkem je společnost Guinness, nabízí plechovkové nealkoholické pivo Guinness 0.0 krémově sametovou texturu, podobnou perfektně načepovanému pivu. Po otevření plechovky se dusík uvolní z malé plastové kuličky, která v nápoji vytvoří příval bublinek. Po nalití do sklenice se tyto bublinky usadí
a vytvoří známou bílou hutnou pěnu, která navodí zážitek z piva z restaurace přímo u spotřebitelů doma. Vedle toho Guinness 0.0 vyniká magickými tóny kávy a hořké čokolády, stejně jako dokonalou rovnováhou sladkosti ze sladu, charakteru z praženého ječmene a hořkosti z chmele.
O značce Guinness
Guinness, světoznámá ikona irské hospodské kultury, je tmavo-rubínový stout, který byl poprvé uvařen již před více než 260 lety v pivovaru St. James Gate Brewery v Dublinu. Je to jedna
z nejúspěšnějších pivních značek světa, která je k dostání je ve více než 120 zemích. Ikonická je její harfa, sklenice, pěna a zejména výčepní a servírovací rituál. Guinness je také značka, která si zakládá na nezpochybnitelné nejvyšší kvalitě ve všech ohledech, ať už při vaření, tak během servírování.