I takovéto veršované řádky nabídne uživatelům již od 3. 6. nová kampaň krušovického Bohéma, Bohémská linka. Její součástí je speciálně naprogramovaný voicebot, který všem uživatelům, kteří vytočí telefonní číslo 295 567 555, vytvoří unikátní báseň na zadané téma. Kampaň poběží během celého měsíce června.
Jsi znuděný, unavený z všedních dnů?
Chybí ti trocha poezie a snů?
Nacházíš se zrovna ve dni strohém?
Potřebuješ být zkrátka větší Bohém!
Zavolej na Bohémskou linku,
zabere to jenom malou chvilku.
Přání, dopis, otázky,
nadhled, šprýmy, legrácky.
Báseň, která pobaví,
všechny chmury odplaví.
Když budeš novou inspiraci chtít,
stačí jen číslo vytočit.
Prémiový ležák Bohém uvedl pivovar Krušovice na trh v minulém roce a doprovázela ho humorná a odvážná komunikace. Na tuto komunikaci navazuje i v letošním roce a za účelem engagementu přímo se spotřebiteli spouští novou kampaň, Bohémskou linku.
Po zavolání na telefonní číslo 295 567 555 budou uživatelé moci Bohémské lince nasdílet svůj specifický dotaz. Ať už se bude jednat o originální přání k narozeninám, tip na jídlo k obědu nebo třeba omluvnou zprávu pro kamarádku, na všechna tato a další témata zvládne linka sestavit kratší básničku, kterou bude možné uživatelům i zaslat ve formě SMS. „Tuto aktivitu jsme zvolili proto, že jako značka chceme být našim spotřebitelům blíže a interagovat s nimi odlehčeným stylem tak, jak je to Bohémovi vlastní. V dnešní době může být těžké stát se Bohémem. Právě proto jsme se rozhodli spustit Bohémskou linku, která svým důvtipem a poezií udělá Bohéma úplně z každého,“ vysvětluje Pavel Vácha, Brand manažer značky Krušovice.
Bohémská linka funguje na principu umělé inteligence (AI), která je speciálně naprogramovaná tak, aby byla schopna generovat básně podle zadaných témat. Uživatelům bude na zprávy odpovídat voicebot, který byl sestaven tak, aby dokázal pochopit kontext dotazu a na jeho základě vytvořit originální a odlehčenou báseň. Umělá inteligence byla trénována na velkém množství dat, což ji umožňuje reagovat na širokou škálu témat a přizpůsobit se individuálním potřebám jednotlivých uživatelů.
„Na Bohémské lince jsme pracovali několik měsíců a jsem nadšený, že ji konečně můžeme představit veřejnosti. Je to skvělý pocit vidět, jak naše práce přináší radost lidem a pomáhá jim vyjádřit své pocity a myšlenky formou poezie,“ říká Petr Kroupa, Head of Comms z agentury FLO, která stojí za konceptem Bohémské linky.
Bohémskou linku si navíc už od 6. 6. budou zákaznici moci vyzkoušet nejen ze svých mobilních telefonů, ale i z obrovského zlatého sluchátka, které bude možné najít v ulicích Prahy. Více informací o celé kampani naleznete na www.bohemskalinka.cz.