S vylepšenou nealkoholickou recepturou vstupuje na trh i značka prémiového ležáku Stella Artois oceněná titulem „Nejlepší mezinárodní ležák“ soutěže World Beer Awards roku 2019. Reaguje tak na stále rostoucí poptávku po nealkoholických pivech a za použití speciální technologie tak mohla přijít s vylepšenou Stella Artois s obsahem alkoholu 0,0 % obj. Zlatý nápoj v elegantních třetinkových lahvích obsahuje 18 kcal na 100 ml a je tak navíc nízkokalorický.
Nová nealkoholická Stella Artois 0,0 % obj. alk. se hodí pro všechny, kteří si nechtějí odepřít svůj oblíbený nápoj a jeho příjemně hořkou a chmelovou chuť. Launch nového produktu doprovází i marketingová kampaň, se kterou se lidé budou moci setkat především v digitálu, na sociálních sítích a ve sponzoringových televizních spotech. „V rámci kampaně bude značka Stella Artois oslovovat zákazníky i v multikinech Cinestar a bude součástí kurzů vaření v kuchařské škole Chefparade,“ říká brand manažerka značky Theodora Bednářová. Párování piva Stella Artois s jídlem a sdílení hezkých okamžiků s blízkými je již několik let nedílnou součástí identity značky. Důležitost zastavení se a vychutnání si společných okamžiků s nejbližšími je totiž to, co nás dělá nejvíc šťastnými. Celá kampaň navazuje na úspěch kreslených vizuálů s názvem You are never too far from the Life Artois s novým, již hraným, spotem Bon Appétit, který byl natáčen také i v Praze.
Lety prověřená a jiskřivá kvalita
Historie slavného belgického ležáku se datuje až do roku 1366, kdy ve vlámském městě Leuven vzkvétalo pivovarnictví i obchod a tamní pivovar „Den Hoorn“ byl významným podnikem pro všechna města. V 18. století byl pivovar prodán Sebastianu Artoisovi, jehož jméno je dodnes
s městem Leuven úzce spojeno. Pojmenování Stella získal tento ležák typický svou nádhernou květinovou chutí, vyváženou sladovou sladkostí a svěží chmelovou hořkostí vlastně čirou náhodou. Pivo, které bylo v roce 1926 uvařeno na počest Vánoc bylo obzvláště jiskřivé,
a proto bylo pojmenováno Stella – latinským výrazem pro hvězdu.