Legendární plzeňský ležák Pilsner Urquell bude v zahraničí propagovat reklama se slavným popovým zpěvákem Robbie Williamsem. Ukazuje, že každá skvělá věc mívá napodobeniny nebo imitátory, kteří samozřejmě mohou mít své kvality, originál je však jen jeden. To platí pro Robbieho Williamse s jeho výjimečně silným hlasem a neuvěřitelnými živými vystoupeními. Platí to i pro Pilsner Urquell, který dal světu ležák plzeňského typu.
Značka tento koncept – důraz na originalitu – uvedla na zahraničních trzích v loňském roce. Nyní jej rozšiřuje zapojením Robbieho Williamse, originální a ikonické rockové hvězdy, kterou zobrazuje na živém vystoupení, aby následně ukázala symboly originálního českého piva.
„Vaříme originální světový ležák a chceme, aby to celý svět věděl. Většina lidí se domnívá, že je-li něco originální, je to z podstaty lepší – a to v případě našeho piva rozhodně platí! Právě takto se zrodila myšlenka „Originál nic nepřekoná“, která míří přímo k jádru toho, kým jsme. Zároveň je to myšlenka, která má pozitivní odezvu u našich zákazníků po celém světě,“ říká Luděk Baumruk, globální marketingový ředitel Pilsner Urquell.
Televizní spot vychází ze snímku, ve kterém vystupoval Louis Armstrong a jehož tématem bylo sdělení, že imitátoři, jakkoli dobří, jsou vždy pouhou poctou originálu.
„Naším cílem je šířit slávu Pilsner Urquell na mezinárodní úrovni a jsme přesvědčeni, že tento nový televizní spot podpoří obojí – znalost i vnímání – a odliší nás od našich konkurentů prezentací toho, díky čemu je Pilsner Urquell skutečně originální a jedinečný,“ zdůrazňuje Barbora Lešníková, globální brand manažerka značky Pilsner Urquell.
Výchozí kreativní námět zahraniční komunikace vznikl v McCann Prague ve spolupráci s kreativním týmem McCann Manchester.
„Není moc značek, které by mohly říct, že stvořily celou kategorii. A pokud vysíláme do světa zprávu, že Pilsner Urquell je originální ležák, zároveň z toho jasně vyplývá, že všechna ostatní piva typu ležák jsou pouhými kopiemi originálu. A kdo by nedal přednost originálu před napodobeninou? Hudební svět nám nabízí emocionální vazbu, působivou a snadno srozumitelnou analogii k našemu poselství originality. A zatímco vám toto poselství sdělujeme, necháváme Robbieho Williamse, aby vás bavil,“ doplňuje Tony Durston, ředitel kreativní skupiny, McCann Manchester
Reklamní spot bude od dubna uveden na několika trzích po celém světě. V televizích a na on-line platformách (Facebook, YouTube). Definitivní verze snímku vznikla v produkci Armada production (CZ) v režii Tomáše Řehořka, za kamerou stál světově proslulý kameraman Jens Maasbol.