Letošní léto roztančí Hanácká vodka o poznání více než kdy jindy. Společně s rádiem Evropa 2 totiž rozjela soutěž Taneční štafeta. Hlavní výhrou je role v novém reklamním spotu Hanácké vodky.
Začátkem června spustila Hanácká vodka a Rádio Evropa 2 na sociálních sítích a v rámci pořadu Summer party soutěž s názvem Taneční štafeta. Soutěžní úkol je jednoduchý: inspirovat se choreografií tanečníka Lukáše Prokopa, kterou ve svých pojetích budou sdílet na sociálních sítích i moderátoři rádia Evropa 2, natočit a sdílet vlastní video a označit hastagem #tanecnistafeta. „Hanácká vodka, to je zábava ve všech svých podobách, hravost, tanec a hudba. Proto jsme pro všechny, kdo se nechtějí nudit, připravili možnost, jak ukázat, co v nich je. Nehledáme profesionálního tanečníka, hledáme každého nad 18 let, koho baví tanec a hudba a kdo se dokáže bavit,“ říká brand manažer Hanácké vodky Jan Sedláček a dodává, že spojení s Evropou 2 bylo jasné hned od začátku: „Ti, kdo navštíví festival Benátská noc, si mohou své taneční umění vyzkoušet a třeba i natočit soutěžní video na taneční stagi Hanácké vodky. Budou zde probíhat taneční workshopy s profesionálními tanečníky a večer se rozjede Summer party s moderátory Evropy 2.“
Vítěz to roztančí v reklamním spotu
Přihlásit své video bude možné do 8. srpna. Ze všech videí vybere tříčlenná porota ve složení Matěj Ruppert, Pavel Cejnar a Lukáš Prokop 15 finalistů a o vítězi už rozhodnou sledující na sociálních sítích. Hlasovat bude možné do 20. srpna, velké finále se pak uskuteční 22. srpna. Výhrou nebude jen samotné natáčení videoklipu, mezi další ceny patří lístky na závěrečný mejdan Summer party a další věcné ceny.
Letní limitka
Festivalovou sezonu podpoří také limitovaná edice šestkrát destilované Hanácké vodky, kterou můžete zakoupit v řetězcích Tesco, Globus, Kaufland, Billa, Penny, Lidl, Albert, Makro a JIP.
Kompletní pravidla soutěže najdete na stránkách www.hanackavodka.cz.