Jednička na trhu nealkoholických piv představuje novou limitovanou edici ochucených nealko radlerů. Reaguje tak na rostoucí trend mezi dospělými spotřebiteli. Ovocná piva na bázi Birellu Světlého budou nově k mání i s netradičními příchutěmi Mango & Citrón, Borůvka & Brusinka a Mandarinka & Yuzu. Všechny tři nové varianty obsahují méně cukru a stejně jako ostatní nápoje Birell jsou bez umělých sladidel, barviv a konzervantů. Na trhu zůstávají také velmi populární příchutě Citrón & Máta a Višeň & Ostružina.
Obliba nealkoholického ochuceného piva v Česku stále roste, jeho podíl na tuzemském trhu mezi baleným pivem už činí téměř 7 %. Za posledních šest let se zpětinásobil a tyto nápoje se mezi dospělými spotřebiteli těší stále většímu zájmu. Velký podíl na tom mají novinky nejrůznějších příchutí, které úspěšně oslovují nové spotřebitele, kteří ochucené nealko pivo do té doby nepili.
Na to sází i značka Birell, zakladatel a dlouhodobý lídr kategorie ochucených nealko piv, který každoročně přináší inovace, které vzbuzují velký zájem. Nápoje loňské limitované edice Birellu byly jedním z hlavních tahounů celé kategorie a výrazně přispěly k růstu trhu nealkoholických radlerů. I letos nabízí tři nové nealkoholické radlery v limitované edici – Mango & Citrón, Borůvka & Brusinka a Mandarinka & Yuzu. Všechny stojí na tradičním základu nejoblíbenějšího českého nealkoholického piva Birell Světlý s výrazným chmelovým aroma, který radlerům dává spolu s ovocnými šťávami bohatou chuť a říz. Všechny tři varianty mají snížený obsah cukru a jsou podobně jako všechny nápoje Birell vyrobeny bez použití umělých sladidel, barviv či konzervantů.
„Limitovanou edicí našich nealkoholických radlerů vycházíme vstříc přáním dospělých konzumentů. Spotřebitelé se každý rok těší, jakými novinkami je překvapíme. Na své si přijdou i milovníci nápojů se sníženým obsahem cukru. Naše šťavnaté radlery, dokonalé osvěžení a zkoušení nových příchutí k sobě prostě patří,“ říká Lada Kohoutková, manažerka značky Birell. Nová limitovaná edice Birellu se objeví na pultech během února a bude k dispozici v průběhu následujícího roku.
Zájem o ochucené nealko Birell dlouhodobě roste nejen v plechovkách, ale i v čepované variantě v restauracích. Jen loni od ledna do července prodal Birell sedm krát více čepovaného Pomelo & Grep než za celý rok 2018 a ve srovnání se stejným obdobím v roce 2021 jde o téměř 80% navýšení.
To je také další důkaz, který potvrzuje trend posledních let, že ochucené nápoje na bázi nealkoholického piva od Birellu se těší stále větší oblibě. „Nealkoholické radlery se pro mnohé dospělé konzumenty stávají první volbou, kdykoliv si chtějí dát osvěžující nápoj s ovocnou příchutí, tedy nejen při řízení, ale i při sportu nebo při posezení s přáteli,“ uzavírá Lada Kohoutková.