Nejen hořké, ale také „sladké“ jako Itálie může být pivo. Oblíbený italský ležák Peroni Nastro Azzurro, který si loni získal své příznivce i v České republice, právě vstupuje na tuzemský trh se svojí nealkoholickou variantou.
Peroni Nastro Azzurro 0.0 % inspirované vášní a temperamentním životním stylem La Dolce Vita míří převážně na mladé dospělé lidi z větších měst. K výrobě prémiového nealko piva se používá ječný slad, kukuřice Nostrano Dell´isola, vysoce kvalitní pramenitá voda, směs aromatických chmelů a kvasnice pro spodní kvašení, jež jsou pro značku Peroni specifické.
„Loni jsme na český trh přinesli prémiový ležák Peroni Nastro Azzurro. Nyní nabízíme i jeho nealkoholickou variantu. Pohodu, kterou mají možnost zažít na dovolené v Itálii, chceme dopřát také českým zákazníkům, co nepijí alkohol,“ říká Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje, jež značku Peroni v Česku výhradně distribuuje. Podle jeho slov se v létě objeví i na některých kulturních akcích, například festivalu Metronom či Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech.
K mání bude ve vybraných restauracích, v hypermarketech Albert a na Rohlik.cz v ikonických lahvích 0,33 l. Ty reprezentují světoznámou školu italského designu a dodávají pivu Peroni šarm a styl.
Peroni Nastro Azzurro 0.0 % se bude do Česka – stejně jako alkoholická varianta – dovážet z Itálie. Mezi největší pivní trhy, kde se nealko Peroni aktuálně prodává, patří Itálie, Velká Británie, Kanada, Austrálie, Německo nebo Holandsko.