Projekt Vuchlady podporuje přirozenou krásu, zdravé sebevědomí, sebepřijetí a pozitivní přístup k životu, stejně tak má dobročinný účel. Cílem bylo nejen najít novou ambasadorku značky, ale také pomoci těm, kteří to potřebují. Za každou přihlášku věnoval Vuch 100 Kč na podporu mladých onkologických pacientů. A pokud soutěžící fotografii nasdíleli na sociálních sítích, přidali pořadatelé ještě dalších 100 Kč. Vzhledem k tomu, že se letos přihlásilo dvojnásobek soutěžících, konkrétně 494, výtěžek pro Fuck Cancer činí 52 100 Kč.
Vítězce Anně Henselové je 25 let a prošla si rakovinou prsu, kvůli které ji museli odstranit obě prsa. Přesto si užívá život naplno. Miluje chvíle strávené s knížkou, která ji přenáší do jiných světů. Příroda jí dává klid a sílu, rodina je mým pevným bodem. Jejím největším koníčkem je pletení macrame kabelek a jiných dekorací, ve kterých se skrývá i vášeň pro módu, která ji pomáhá vyjádřit mou jedinečnost a odvahu.
„Projekt Vuchlady vznikl v roce 2019 s cílem podporovat ženy v jejich cestě za zdravým sebevědomím a sebepřijetím. Každoročně vybíráme jednu ženu, která se stane tváří značky, modelkou a múzou po celý rok, a obdrží finanční výhru včetně zásoby produktů značky Vuch. Letošní vítězkou se stala Anna Henselová, druhé místo získala Stela Ambrosová, třetí pak skončila Eliška Čechová. Všem moc gratulujeme a s Aničkou se těšíme na další spolupráci,“ říká Martin Kůs a dodává: „Mám obrovskou radost, že se přihlásilo letos dvojnásobek soutěžících a můžeme tak neziskové organizaci Fuck Cancer věnovat částku přes 50 tisíc korun. I zájem hlasujících byl obrovský, letos hlasovalo téměř 5700 lidí.“
Letošní motto „Síla empatie, síla žen“ nebylo náhodné. Vuch se spojil s neziskovou organizací Fuck Cancer, která podporuje mladé onkologické pacienty a šíří osvětu o problematice onkologických onemocnění. „Empatie je klíčovým prvkem letošního ročníku, protože lidé s rakovinou potřebují od druhých více porozumění a podpory než kdy jindy. Ambasadorkou letošního ročníku byla hvězdná televizní moderátorka Lucie Borhyová. Její půvab, okázalá elegance, upřímnost i profesionalita se zrcadlí s hodnotami značky, ale i projektem Vuchlady,“ dodává Martin Kůs.
Celý projekt vyvrcholil slavnostním eventem v Praze 10. října 2024 v pražském prostoru HighLight, které se zúčastnili kromě Lucie Borhyové, jež celou akci moderovala, i další známé osobnosti. Zpěvačka Sharlota, zpěvák Julián Záhorovský, fotografka a inluencerka Lusiet L. Leva či módní návrhář Dominik Navrátil.