Arang Choi čerpá ve své tvorbě inspiraci z botaniky a zvířecí říše, přičemž ji fascinují zvláštní a vzácné přírodní druhy, které stírají hranice mezi realitou a fantazií. V centru jejích olejomaleb stojí fiktivní bytosti Émulb (pozpátku Blume, německy „květina“), objevující se v různých podobách a vývojových stádiích. Mění se od obrazu k obrazu, místy obsahují lidské fragmenty a dominují jim hluboké, dechberoucí pohledy. Autorka čerpá inspiraci v animismu, víře, že všechno živé i neživé má duši. Její malířský svět nabízí hravou, snovou realitu, která nabádá k překročení hranic racionálního vnímání a otevírá nové možnosti vlastní imaginace
Arang Choi (1992, Soul, žije ve Vídni) studovala na Kunstakademie v Düsseldorfu a studium zakončila na Akademie der bildenden Künste ve Vídni. Vystavovala v galeriích a institucích jako nouveaux deuxdeux, Mnichov, Gallery Kiche, Soul, Weserhalle, Berlín, Elektrohalle Rhomberg, Salzburg, Bloom Gallery, Saint-Tropez, a jiných. Její díla jsou ve sbírce Leopold Museum, Vídeň, i v mnoha soukromých sbírkách.
Aisha Christison se ve svých centrálních malířských kompozicích inspiruje psychoanalýzou a vytváří pomyslné portréty lidské psychiky. Uklidňující a zároveň znepokojivé scény často zobrazují povědomá prostředí, která jsou však narušována neobvyklými subjekty nebo iracionálními vztahy mezi zobrazenými prvky. Přestože mají blízko k principům surrealismu, podle autorčiných vlastních slov existují na hranici věrohodnosti. Ať už je to hotelový telefon obklopený ptáky, pohled z ptačí perspektivy na letadlo procházející podivnou metamorfózou anebo živelný chaos na pracovním stole, Christison mistrně buduje napětí charakteristickým vyvoláním pocitu klidu před bouří.
Aisha Christison (1989, Margate, žije v Bruselu) vystudovala Chelsea College of Art and Design v Londýně. Vystavovala v galeriích a institucích jako Andrea Festa Fine Art, Řím, Coulisse Gallery, Stockholm, MAUVE, Vídeň, P12, Brusel, The Portman Estate, Londýn, Giardino dello Zuccaro, Benátky, Damien & The Love Guru, Brusel, a jiných. Absolvovala rezidence v Palazzo Monti, Brescia a The Florence Trust, Londýn. Její díla jsou součástí mnoha soukromých sbírek.
Áron Lőrincz ve své aktuální sérii akrylových maleb nabízí příběh piráta, který opouští civilizaci, vzdává se tradičních společenských omezení a norem a vydává se za dobrodružstvím do barevné a expresivní džungle, která představuje alegorii velkoměsta. Lőrinczova tak trochu autoportrétní neonově zelená postavička však nepředstavuje romantizovaného antihrdinu. Je to spíše milý charakter, který nachází radost v běžných maličkostech, miluje umění a užívá si života. Autorovi se daří vytvářet hravou, zároveň však bizarní až surreálnou atmosféru, které nechybí magické momenty.
Áron Lőrincz (1985, Budapešť) studoval na Univerzitě umění v Budapešti. V roce 2023 byl finalistou ceny Esterházy Art Award a absolvoval rezidenci v Palazzo Monti, Brescia. Vystavoval v galeriích a institucích jako Ludwig Múzeum, Budapešť, Kunsthalle Košice, David Kovats Gallery, Londýn, Maribor Art Gallery, Maribor, Mortal Machine Gallery, New Jersey, mcg21xoxo, Tokio, Eve Leibe Gallery, Londýn, ASHES/ASHES, New York, Longtermhandstand, Budapešť, aqb Project Space, Budapešť, a jiných. Jeho díla jsou součástí mnoha soukromých sbírek doma a v zahraničí.
Díla Gábora Pintéra působí jako malířské koláže, které spojuje dominantní dvoubarevný akcent. Autor v olejomalbách přirozeně přechází od realistických k expresivním a stylizovaným zobrazením, přičemž buduje tradiční malířské kompozice, v nichž kombinuje vlastní fantazii, nalezené obrázky či citace z dějin umění. Obrazové fragmenty působí jako vytržené ze snů a spojují se do nelineárních narativů, které aktivují divákovu imaginaci a pohrávají si s jeho pozorností. V emocionálně rozptýlených situacích spojuje humor a ironii, ale také společenskou kritiku či momenty rozteklé pomíjivosti v iracionálních juxtapozicích.
Gábor Pintér (1983, Budapešť) vystudoval malbu na Univerzitě umění v Budapešti. Je trojnásobným finalistou ceny Esterházy Art Award. Vystavoval v galeriích a institucích jako Maďarská národní galerie, Budapešť, Ludwig Múzeum, Budapešť, Longtermhandstand, Budapešť, Deák Erika Galéria, Budapešť, DK Gallery, Londýn, Torula, Györ, aqb Project Space, Budapešť, Spazio22, Milán, a jiných. Její tvorba je zastoupena v soukromých, jakož i ve státních sbírkách, např. Ludwig Muzeum, Budapešť, a v Maďarské národní galerii.
V olejomalbách Rastislava Podhorského pozorujeme postavy v jednoduchých, ale o to znepokojivějších situacích. Jsou zachyceny v intimních a často absurdních performativních momentech, čímž zpochybňují prezentovanou realitu a otevírají mnohé otázky. Autor využívá symboliku banálních předmětů nebo řeči těla, které spojuje do originálních kompozicí vytvářejících pocit bezčasí, ale zároveň i naléhavé dočasnosti. Přestože nenabízí jednoznačné odpovědi, pouhými narativy spouští vlnu interpretací, asociací a introspektivních zkušeností. Obrazům dominuje ospalé tempo, snová atmosféra či příklon k melancholii a blíže nespecifikované tíživosti. Vnímáme pocit (ne)bezpečí, sledujeme křehkost a zranitelnost, ale i stimulující surreálné a magické momenty.
Rastislav Podhorský (1990, Bratislava) vystudoval malbu na Vysoké škole výtvarných umění v Bratislavě. V letech 2018 – 2021 vedl Ateliér malby III. na VŠVU, kde v současnosti vede Ateliér malířství Delta. Je vítězem Ceny Malba – Cena Nadace VÚB za malířské dílo pro mladé umělce 2015 a čerstvým laureátem Nadace Novum za rok 2024. Vystavoval v galeriích jako Galerie Michael Bella, Vídeň, Fondazione ZIMEI, Pascara, Cabin, Berlín, Gandy Gallery, Bratislava, Phoinix, Bratislava, Nitranská galerie a dalších. Jeho díla jsou součástí mnoha soukromých sbírek doma a v zahraničí.
Titania Seidl přistupuje k malbě intuitivně, přičemž vychází ze svých osobních zkušeností a poznatků. Na pozadí ideově a vizuálně navrstvených děl stojí zájem o vztah mezi malířskými formami, různými vizuálními styly, barevnými kombinacemi, historickými obdobími a významovými souvislostmi mezi zobrazenými motivy. Ve svých dílech cituje historické předobrazy, které propojuje s bizarními útržky z různých digitálních a fyzických zdrojů a zároveň je kombinuje s fragmenty z vlastního života. Autorka nenabízí lineární narativ, sledujeme spíše koláž různých významů a dějů, ve kterých se pojí minulost se současností, fikce s realitou a intimní s veřejným. Na plátnech nebo drobných dřevěných deskách se objevují náznaky přírodních živlů, fragmenty lidských těl, ruce a gesta, symboly ovoce či inspirace jejich organickými tvary.
Titania Seidl (1988, Vídeň) vystudovala malbu na Universität für angewandte Kunst ve Vídni, kde později působila i jako odborná asistentka. Rovněž absolvovala studijní pobyt na Newcastle School of Arts and Culture. Od roku 2012 vede společně s Lukasem Thalerem vídeňskou galerii MAUVE. V roce 2018 byla nominována na cenu STRABAG Artaward. Vystavovala v galeriích a institucích jako Arch Gallery, Čchang-ša, Quadrado Azul, Lisabon, Nicodim Los Angeles, Bildraum 07, Vídeň, Nosbaum Reding, Lucembursko, Guimaraes & Laurenz, Vídeň, Steinhauser Gallery, Bratislava, Bruch und Dallas, Kolín nad Rýnem, Galéria Jána Koniarka, Trnava, destiny’s atelier, Oslo, a jiných. Její díla jsou součástí sbírek jako Belvedere21, Lenikus Collection, Strabag Collection a mnoha soukromých sbírek.