Třinácté narozeniny kanálu Prima LOVE, moře lásky a krásy i zábava pro celou rodinu – to byl šestý ročník DERMACOL LOVE DAY, který letos nově rozšířil program o čarodějnickou warm up párty v předvečer Prvního máje. Dva dny nabité neopakovatelnými zážitky si nenechalo ujít přes 30 000 návštěvníků. Ani tentokrát nechyběl obsah věnovaný ženám, hýčkání a komplexní péči o tělo i mysl, ale ani aktivity pro pány. Čarodějnická zahřívací party zase nabídla tematický program hlavně pro ty nejmenší. Na dvou pódiích se vystřídalo hned několik interpretů jako jsou Eva Burešová, skupina Lunetic, Sharlota nebo Sebastian, celým programem provedli moderátoři Eva Hecko Perkausová s Romanem Šebrlem a Eva Decastelo. Dvoudenní akci uspořádala primácká agentura SOLOOTIONS.
Pražská Grébovka prošla během dvou dnů markantní proměnou. Nejprve se její spodní část zahalila do čarodějnického hávu s aktivitami pro celou rodinu – kouzlilo se, zpívalo, hrálo, tančilo i věštilo. S úderem půlnoci se potom celý pražský park proměnil v Prvomájovou oslavu narozenin kanálu Prima LOVE, tradiční DERMACOL LOVE DAY. A rázem se stal nejzamilovanějším místem, kam si mohli návštěvníci přijít odpočinout a vychutnat si aktivity spojené s hýčkáním, láskou a krásou. Akce nabídla pestrý program, dvě pódia, několik hudebních vystoupení, módní přehlídky, kosmetické poradenství, líčení, masáže nebo třeba laboratoř Svět bez kouře. A nechyběla ani zóna Prima LOVE s interaktivní instalací v dekorativní jeskyni Grottě nebo offline seznamka Instax pod taktovkou Prima SHOW, která dokázala, že seznámit se v reálu není vůbec out!
„Letos jsme návštěvníkům v duchu claimu Milujeme happy end nabídli ještě bohatší program a více aktivit pod taktovkou kanálu Prima LOVE. Novinky z obrazovky se promítly do interaktivní instalace v Grottě, která dokreslila dokonalou romantickou atmosféru, nechyběl ani strom přání nebo líbací zastávka. S ohledem na enormní zájem a oblibu dabingového studia v loňském roce, jsme letos navíc zapojili hned dva nezaměnitelné a s kanálem Prima LOVE neodmyslitelně spjaté hlasy dabérů Michala Holána a Oldřicha Hajlicha, za kterými přišly své nadání pro dabing vyzkoušet stovky fanoušků,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima a agentury SOLOOTIONS.
Prvomájová akce je již od svého začátku také oslavou krásy. O to, aby se ženy cítily hýčkány a krásné, každý rok pečuje značka Dermacol, která v letošním roce nabídla pestrou škálu aktivit. ”I letos jsme nalíčili tisíce žen neslíbatelnou rťenkou 16h lip colour, která už k prvnímu máji neodmyslitelně patří a zkrášlili tak pražskou Grébovku. Děti potěšil s aktivitami náš roztomilý Plummy Monster maskot, který zdobí i naše Aroma produkty pro nejmenší. Na stage jsme líčili i povídali o trendech a novinkách v portfoliu Dermacol. Byl to dokonalý den a už teď se těšíme na další ročník…,“ uvádí Věra Komárová, ředitelka a spolumajitelka rodinné firmy Dermacol. Pod taktovkou aktivit Dermacol nechybělo ani lakování nehtů, představení parfémů či pleťové poradenství a i tentokrát se mohly dámy inspirovat několika Beauty Talks Dermacol se známými tvářemi Ivou Kubelkovou, Simonem Oppem, Petrou Lovelyhair nebo Evou Burešovou.
DERMACOL LOVE DAY měl i letos charitativní přesah v podobě představení aktivit Fondu ohrožených dětí, konkrétně charitativního projektu KlokArt. Na místě bylo možné podpořit děti z Klokánku zakoupením některého z produktů kolekcí známých tváří, které vytvořily originální motivy, následně promítnuté na oblečení, módní doplňky či produkty do domácností a o které byl na akci enormní zájem. Celý výtěžek z prodeje bude využit na podporu dětí v nouzi, kterým Klokánek dlouhodobě pomáhá.
Akci již po šesté uspořádala primácká agentura SOLOOTIONS. Titulárním partnerem DERMACOL LOVE DAY je společnost DERMACOL. Hlavním mediálním partnerem akce je vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA. Spolupořadatelem akce je Městská část Praha 2.