
Dalšími hosty, které si moderátor Honza Dědek pozval do Švandova divadla, jsou herečka Berenika Kohoutová s maminkou – spisovatelkou Irenou Obermannovou, herec Miloslav Mejzlík, hudebník Augustine Dunn a ředitel festivalu Rock For People Michal Thomes. Premiérový díl 7 pádů Honzy Dědka sledujte v úterý 20. května ve 21.35 na Primě!
BERENIKA KOHOUTOVÁ A IRENA OBERMANNOVÁ prozradily, jak jim jejich podcast velmi pošramotil vztahy a jak si vzájemně hodnotí nahé fotky na sociálních sítích. „Než jsme si udělaly podcast, jsem si myslela, že máme s Berenikou hezký idylický vztah. Takový ten žádný problém,“ říká spisovatelka Irena Obermannová. „Teď se nenávidíme,“ doplnila ji okamžitě její dcera, herečka Berenika Kohoutová. Jejich podcast se jmenuje Co posraly naše matky a my taky posereme. Podle Bereniky Irena posrala jednu zásadní věc. „Máma se mi snažila odbourat můj vřelý vztah k jídlu. Říkala mi, že jsem tlustá. Ale já jsem se nedala. Celý moje mládí mi říkala, že bych měla zhubnout. Chápu, že naše matky se řídily časákama, kde se psalo, že se má hubnout do plavek. Byly jsme na chalupě, kde se všechny ty ženský opalovaly a nežraly. To je to, co máma nejvíc posrala. Jinak nic,“ tvrdí Berenika. I když se hádají, v mnohém jsou obě stejné. Například ani jedna se nestydí postnout na sociální síť nahou fotku. „Říkám si, že je to super, strašně fandím tomu, že se ženská v 60 letech vyfotí v prádle. Totálně s tím souzním. Jenom by to nemusela být moje matka. Zavřu oči a dám tomu lajk,“ říká Berenika Kohoutová o maminčině nahé fotografii na Instagramu. Irena zase měla výhrady k Bereničině poporodní fotce. „Když porodila Lolu, dala tam hrdě fotku takový nakynutý maminky, a já jsem si říkala, že se úplně zbláznila, že si lidi budou myslet, že už bude navždycky tlustá. A nikdo už ji neobsadí. Zavřela jsem oči a dala jsem tomu lajk,“ přiznává spisovatelka. Celý rozhovor sledujte v úterý v 7 pádech Honzy Dědka na Primě.
MILOSLAV MEJZLÍK zavzpomínal na své herecké začátky a prozradil, kde a jak chce umřít. „Pořídil jsem si chalupu mezi Třebíčí a Znojmem v době, kdy jsem byl šéfem v Brně. Z dálky vidím věže Dukovan, z dálky vidím, jak svítí, to mě nabíjí. Na stáří tam prokopu vínovod a upiju se tam k smrti,“ šokoval představou o svém konci herec. „Na chalupě jsem hrozně rád, ale dřív, když jsem tam přijel a viděl jsem tam vysokou trávu, radši jsem si otevřel flašku rumu, abych na to zapomněl. Mám ale kamaráda zahradníka, ten vždycky přijede a dá mi to tam do pořádku. Mám to tam teď jako zámecký park,“ pyšní se Mejzlík. Jeho cesta k herectví vedla přes střední ekonomickou školu. Přestože by si to měl umět dobře spočítat, jeho první angažmá finančně výhodné nebylo. „Po vojně jsem obeslal různá divadla, že jsem volný. Dostal jsem odpovědi, že se sejdeme tehdy a tehdy ve Valdštejnské hospodě, kde bylo tenkrát Ministerstvo kultury. Ale nevšiml jsem si, že všichni napsali stejnou hodinu. Uvědomil jsem si to, až když jsem šel do té hospody, vešel jsem a u každého stolu seděl ředitel nějakého divadla. Udělal jsem kolečko, a nakonec jsem vzal nejnižší nabídku z Uherského Hradiště, ale s největším bonusem, protože tam byl režisérem pan docent Hynšt, který byl šéfem katedry, když jsem studoval na JAMU, ale z politických důvodů musel odejít. Tak jsem šel za ním,“ vzpomíná herec. Celý rozhovor sledujte v úterý v 7 pádech Honzy Dědka na Primě.
MICHAL THOMES, ředitel festivalu Rock For People, prozradil manýry největších hudebních hvězd i závratnou výši jejich honorářů. Největší český hudební festival letos slaví třicet let. Od prvního ročníku se mnoho změnilo. „Tenkrát se dal udělat festival za 150 tisíc, teď je to skoro 300 milionů. Jsou drahé kapely. Máme nejdražší line-up. Letos je oproti loňsku program dvojnásobně drahej. Nemůžu říkat, kolik stojí třeba kapela Muse, měli jsme je v roce 2010 a pak v roce 2023 – ta cena se znásobila tak osmkrát. Za jejich dvouhodinové vystoupení by se daly koupit dvě vily v Praze na Ořechovce. Je to drahý,“ prozradil ředitel festivalu Rock For People Michal Thomes. Kromě vysokých požadavků na honorář se ředitel a jeho tým musí potýkat také s různými dalšími požadavky hvězdných kapel. „Posilovna, vlastní kuchař, dětský koutek… Těch věcí je v riderech už docela dost. Je to třicet let zvykání si na ty ridery. Pamatuju si, jak nás rozhodil první požadavek, kdy Guano Apes po nás chtěli ručníky. Já jsem pro ně tenkrát musel jet domů, protože jsme je neměli. Mě to téměř urazilo, proč po nás takové věci chtějí. To bylo v roce 1998. Dnes máme ručníkového manažera, disponujeme 2000 ručníky. Pro jednoho zpěváka jsme museli vydezinfikovat auto, než do něj vstoupil,“ vypočítává Thomes. Vstříc vychází také celospolečenským požadavkům. „Třídíme odpad na sedmnáct druhů. Měli jsme stage poháněnou vodíkovým generátorem, kdy jedinou emisí z toho je čistá voda. Máme solární stage. Jako první festival na světě děláme to, že vodu ze sprch použijeme ještě na splachování záchodů,“ říká Thomes. Celý rozhovor sledujte v úterý v 7 pádech Honzy Dědka na Primě.
AUGUSTINE DUNN, frontman skupiny The Silver Spoons, promluvil o poměrech ve své aristokratické rodině. „Narodil jsem se ve Francii, ale mám britské rodiče. Jsem pátý syn. My jsme jak králíci. Já jsem pátý syn ze šesti dětí, takže v rámci rodiny jsem úplně zbytečnej. Moje máma chtěla dceru. Měla prvního syna, druhý je náhradník, třetí má zajímavé oči, pak přišel čtvrtý, který měl alespoň tu zajímavost, že byl blonďatej. Říkali jsme, že je pošťákův syn. Pak jsem přišel já jako pátý a vzhledem k tomu, že nebyla dcera, byl jsem já nějakou chvíli ta dcera. Měl jsem dlouhý vlasy, nosil jsem šaty, byla jsem velice krásná. Když se narodila moje ségra, musel jsem se ostříhat, předat šaty, a tak jsem se nestal tím rozmazleným na konci ani na začátku. Když máš čtyři starší silnější bratry, to je trauma,“ prozradil Augustine Dunn. „Vyrůstali jsme kousek od Prahy v Ústeckém kraji, na zámku. Byla tam zima. My jsme otevírali ledničku, abychom se trošku zahřáli,“ dodává s trochou nadsázky hudebník. Celý rozhovor sledujte v úterý v 7 pádech Honzy Dědka na Primě.