
S blížícím se grilovací sezónou představuje BILLA novou privátní značku piva Trumf s cílem uvést na trh značku tohoto oblíbeného nápoje s výhodným poměrem ceny a kvality. Pivo je vyráběno v pivovarech s dlouhou tradicí z českého chmele a českého ječného sladu a bude nabízeno, jak ve skleněných láhvích, tak v plechovkách.
„Se značkou Trumf chceme oslovit pivaře, kteří u nás nakupují piva českých značek. S formátem plechovek cílíme do letního období, kdy praktické balení do ruky přijde vhod třeba při posezení v parku či na terase. Značka Trumf představuje sázku na dobrou kvalitu a český původ,“ říká Pavlína Tesařová, manažerka privátních značek společnosti BILLA Česká republika a dodává: „V průběhu výrobního procesu se klade důraz na české suroviny a osvědčené technologické postupy. Každá láhev Trumf odráží lásku k pivnímu řemeslu a dlouholeté tradici lokálních pivovarů.“
Při vaření piv Trumf je používán dvourmutový způsob. Kvasí v otevřených spilkách a leží patřičnou dobu v ležáckých sklepích. Pivo Trumf je vyráběno v pivovarech s dlouhou tradicí z českého chmele a českého ječného sladu.
Vývoj designu nové privátní značky Trumf vycházel ze silné tradice výroby piva a z české hrdosti na dovednost, kterou ne každý národ ovládá, a současně z hravosti, která nás už od dětství provází a většině z nás zůstává i v dospělosti. „Každý určitě zažil hospodské mariášové turnaje, příležitostné hraní prší se štamgasty u jejich stolu nebo jako zábavu při zkrácení čekání na pochoutky z grilu. Design piv Trumf proto spojil tyto atributy do silné moderní značky, která evokuje nejen hraní karet, ale v nadstavbě svého významu zahrnuje i prvky kvalitních českých surovin a znalostí nutných k přípravě oblíbeného zlatavého moku,“ popisuje Šárka Neumanová, designérka agentury Yellow Shapes, která design vyvinula, a dodává: „Trumf je karta, která přebíjí ostatní! Význam slova se přenáší i do běžné komunikace při dosažení požadovaného cíle nebo vítězství v jakékoli formě. Symbol karetního krále jako ikony spojené se značkou v sobě proto nese nejenom symbol vítězství, ale i královské dovednosti ve výběru kvalitních produktů a v neposlední řadě i umění vysadit z běhu každodenního maratonu a užít si společné chvíle s přáteli.“
Novou privátní značku piva Trumf uvádí BILLA na trh ve dvou formátech, a to jak pivo ve skle, tak v plechovce. Formáty se liší nejen v příležitosti spotřeby, ale i v cílové skupině, kterou oslovují.
Hlavní hodnoty značky Trumf:
- Tradiční piva vyráběná osvědčenými postupy už desítky let v pivovarech s dlouholetou tradicí
- Oblíbené druhy piv mezi českými pivaři – 10 a 11
- Kvalitní ingredience a prověřené technologické postupy
- Výhodný poměr chuti / kvality a ceny
- Uvařeno v České republice
- Země původu chmele a ječného sladu Česká republika